התובע הסדרתי החדש, נפתלי בנט, שפעם היה פה ראש ממשלה, זוכה לתמיכה מגליה אלבין: "תודה לנפתלי בנט על התביעות שהוא מגיש נגד 'מרעילי הרשת' שהשמיצו אותו לשווא", כתבה אלבין, "עמוד האש ההולך לפני המחנה. אני ממליצה לכל איש ציבור בעבר ובהווה, להיות אמיץ ולא להתקמצן, אם שמו הטוב חשוב לו. גם לסתיו שפיר, כל הכבוד על הגשת תביעות לשון הרע. נראה אותם גיבורים לא מאחורי המקלדת, אלא בפני שופט והציבור הרחב בפנים גלויות".
אלבין, לשון הרע לא מדבר אליי?
"מי זו?".
ליאורה מ"מעריב־סופהשבוע".
"אה. חשבתי שזה מישהו יותר חשוב ממך".
מצטערת על האכזבה. ולענייננו?
"אני לא רוצה בכלל לשמוע מה שיש לך להגיד".

שר הביטחון בני גנץ, שרים וח"כים של סיעת המחנה הממלכתי הגיעו לביקור במוזיאון הספורט היהודי העולמי בכפר המכביה, התקבלו על ידי היו"ר אמיר פלג ומנכ"ל מכבי העולמית אמיר גיסין והצטלמו עם הגביע שבו זכתה מכבי ת"א באליפות אירופה ב־1977.

אמיר פלד, אמיר גיסין ובני גנץ (צילום: מורג ביטן)
אמיר פלד, אמיר גיסין ובני גנץ (צילום: מורג ביטן)

 סערה בעיר היין המנומנמת, ראשל"צ. רז קינסטליך, ראש העיר, תובע את סגנו לשעבר, חבר המועצה הרב אריה כהן מתנועת ש"ס, בתביעת לשון הרע: "הוא טען שאני מפיץ פדופיליה". קינסטליך דורש מכהן התנצלות ופיצוי של 100 אלף שקל.
קינסטליך, יש לך זמן עכשיו לבתי משפט?
"מי שאין לו מורא שמיים ואין לו טיפת דרך ארץ - צריך ללמוד בדרך הקשה שלמילים יש השלכות״.
כהן, תתנצל ותשלם?
"קינסטליך הוליך אותי שולל, שיקר ורימה אותי עשרות פעמים בכתב ובעל פה, הוא חתום איתי על מספר הסכמים שלא עמד בהם, הבטיח ולא קיים, יש אנשים בעיר שישמחו לבוא לבית המשפט להעיד נגדו. זו שנת בחירות, ואני מניח שבצל המשפט היא תהיה מאוד מעניינת וצבעונית".

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך  (צילום: תמר מצפי)
ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך (צילום: תמר מצפי)