העונה החדשה של הישרדות (וה-12 במספר!), מעוררת כבר הרבה הדים עוד לפני שעלתה בכלל לאוויר, ורשימת השורדים השנה נראית מעניינת במיוחד. ב-TMI דווקא זוכרים חסד נעורים לאלה שהיו שם קודם והפכו את הפורמט לאחד המצליחים בתולדות הטלוויזיה הישראלית. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כולנו כבר יודעים מה קורה היום עם נעמה קסרי ומעיין אדם, אבל מה עם ויקה הבלונדינית היפייפה שכבשה את המסך בעונה הראשונה ב-2008? מה עושה היום טומי אלתגר? ואיך אפשר בלעדיו – מה קורה היום עם דן מנו?

TMI יצאו לבדוק, איפה נמצאים היום השורדים הכי זכורים בתולדות הישרדות:

ויקה פינקלשטיין
ויקה פינקלשטיין היתה אחת הנשים המפורסמות במדינה ב-2008. אז היא היתה דוגמנית בת 25 שניהלה על האי רומן קצר עם דן מנו ובתקופה שלאחר הצילומים אף קטפה קמפיינים בקצב מסחרר. 

כיום, פינקלשטיין (40) מספרת ל-TMI שהיא עזבה מזמן את אור הזרקורים, והיא נשואה באושר, אמא לשלושה ומשפחתה מנהלת עסק של מלונות בוטיק ואולמות אירועים. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ויקה פינקלשטיין (צילום: צילום עצמי)
ויקה פינקלשטיין (צילום: צילום עצמי)

נתן בשבקין
גם בשבקין היה נראה על מסלול ההמראה אל עבר תהילה. הלוחם המחוספס זכה בהישרדות אולסטארס בשנת 2010 ולאחר מכן קטף קמפיינים ואפילו קיבל פרק בתכנית "יום בחיי" ששודרה בערוץ הבידור. 12 שנים אחר כך והוא נשוי לעדי, אב לשתי בנות ובן, ואת חיי המצלמות החליף בעיקר בספורט מוטורי, חיבה עזה לאופנועים והתמסרות לחיי משפחה פוטוגניים ושלווים במיוחד. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

View this post on Instagram

A post shared by Natan Bashevkin (@bashevkin)

דן מנו
אולי אחד מיוצאי הישרדות הזכורים ביותר בכל הזמנים. אז הוא היה נבל הריאליטי הראשון במדינה שכולם נהנו לשנוא ואחר כך אפילו חזר לסיבוב נוסף באי בעונת האולסטארס, אבל כעת מספר לנו דן מנו שהוא נשוי באושר לפולינה ואב לשתי בנות. בשנים שלאחר הישרדות הספיק להנחות תכנית בוקר, להשתתף בנינג'ה VIP וכיום הוא יושב בנהלה של חברה המספקת שירותי פרסום דיגיטלי למותגים ולאתרי תוכן שנסחרת בנאסד"'ק.

דן מנו (צילום: אוהד דיין)
דן מנו (צילום: אוהד דיין)

לייה גיל 
לייה גיל היתה אחת המתמודדות הזכורות בהישרדות ולפני כחמש שנים אפילו חזרה למסך שלנו כשהשתתפה במאסטר שף. גיל מספרת לנו שהיום היא עדיין בעלת סטודיו לעיצוב פנים (כבר 26 שנה, הרבה לפני שהשתתפה לראשונה בריאליטי), מנהלת את העסק שלה ביד רמה, נשואה עם שלושה ילדים- שני בנים ובת, וגרה בקדימה. 

לייה גיל (צילום: טל שחר)
לייה גיל (צילום: טל שחר)

מירית וקנין
מירית וקנין כבשה את המסך בעונה הרביעית של הישרדות אבל גם היא התרחקה מאור הזרקורים אחרי קריירה קצרה מול המצלמות. בשיחה עם TMI היא מספרת שהיא גרה בשהם, נשואה באושר ואמא לשלושה בנים, והישרדות נמצאת כבר בעבר הרחוק שלה. בנוסף, היא מתחזקת היום קריירה כמאמנת תזונה וכושר ולפי עמוד האינסטגרם הפוטוגני שלה, נראה שהולך לה לא רע בכלל. 

מירית וקנין (צילום: צילום עצמי)
מירית וקנין (צילום: צילום עצמי)

טומי אלתגר 
טומי אלתגר כיכב בתור הרווק הלוהט של הישרדות הפיליפינים בשנת 2009. מדריך הקפוארה המתולתל אמנם לא זכה בעונה שלו אבל בחיים הוא דווקא זכה בזוגיות עם יוצאת ריאליטי אחר, איילה רשף שכיכבה באח הגדול. כיום, השניים עדיין נשואים באושר עם שלושה ילדים. אלתגר (37) מנהל חברה למתחם אימונים אתגריים בגני תקווה ועדיין ממשיך לעסוק בקפוארה כשהוא מאמן ילדים ובני נוער. 

טומי אלתגר (צילום: טומי אלתגר)
טומי אלתגר (צילום: טומי אלתגר)

ורה ליכטס צברי 
ורה ליכטס (כיום ליכטס צברי), היתה אחת המתמודדות הבולטות בעונה הראשונה של הריאלטי. לאחר הישרדות כתבה מדור עיצוב בגלובס וכיום היא מתעסקת באדריכלות, נשואה באושר עם שלושה ילדים ואומרת שהיא רחוקה שנות אור מעולם הבידור.

ורה ליכטס צברי (צילום: צילום עצמי)
ורה ליכטס צברי (צילום: צילום עצמי)