איך אומר המשורר טונה: "החיים הם לא סרנגה. לא הכל חלק". כך גם סכסוך בין דורין אטיאס לגיא פינס לאחר הפרידה המתוקשרת של אטיאס מתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". עכשיו מתברר לליאורה שנעשים גישושים ודין ודברים בין אטיאס לחברת ההפקה של פינס לחתימת הסכם שלום עולמי שירגיע את הרוחות. כידוע ל-TMI, התביעה היא בגין פיצויי פיטורין כ-175,000 שקלים, הפקדות פנסיה כ-30,000 שקלים, אובדן רווחים עקב אי הפקדות פנסיה כ-13,000, פיצוי פיטורין שלא כדין כ-50,000 ועוד - סך הכל 470 אלף שקלים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דורין אטיאס במחוברים (צילום: צילום מסך, הוט)
דורין אטיאס במחוברים (צילום: צילום מסך, הוט)

תגובת מערכת גיא פינס: "עצוב לנו הן כמערכת ובעיקר כבני אדם על כך שדורין אטיאס יורקת בעזות מצח לבאר ממנה שתתה ושתתה במשך שנים. האמת היא שדורין אטיאס סיימה מיוזמתה את עבודתה בתוכניתנו אחרי שנעתרה להצעת עבודה אחרת שפיתתה אותה בערוץ 13 המתחרה, ולמרות אינספור נסיונות לשכנעה להישאר עמנו, וגרוע מכך- תוך שהיא מסתירה ומכחישה במסכת של שקרים את המגעים איתה מכל מי שחשבו שהם חבריה.

"אלא מה? כשמצאה את עצמה מובטלת גם בערוץ המתחרה כעבור שבועות ספורים, בחרה כנראה באפשרות פרנסה חדשה - לתבוע מאיתנו פיצויים על יחסי עבודה שהיא עצמה בחרה שלא לנהל איתנו  כל השנים - בהיותה עצמאית ובעלת עסק בתחום האופנה אותו ניהלה במקביל בכל אותה תקופה. תביעתה נטולת בסיס משפטי, יותר מזה יתברר בבית המשפט, תחת הסעיף: כפיות טובה".