הפרוד הטרי וכוכב "האח הגדול", נתנאל רודניצקי הגיע אמש לעודד במשחק גמר המונדיאל בין ארגנטינה לצרפת, בהקרנה מיוחדת שנערכה באצטדיון בלומפילד בחסות בירה גולסטאר ותפוצ'יפס. רודניצקי סיפר ל-TMI כי הגיע לתמוך במסי וכי קיווה שארגנטינה תנצח בגמר הגדול, אך על הדרך גם התייחס לפרידה המתוקשרת מדיאן שוורץ ועל השמועות סביב הסיבה לכך.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נתנאל רודניצקי על הפרידה מדיאן (צילום: הרמון אזריפר)

איך החיים מחוץ לבית האח הגדול? 
 "מתאקלמים זה לא פשוט להיות 107 ימים בבית ואז לצאת החוצה לחיים. מבינים, לומדים וחיים את החיים."

ראינו אותך ואת דיאן רבים לא מעט גם בתוך בית האח, מה היה הקש ששבר את הזוגיות לבסוף? (והאם יש קשר לחתול?)
כל החוויה והמערכת יחסים הנפלאה הזאת שנקראה נתנאל ודיאן הייתה מאוד עוצמתית וגדולה ואמיתית בתוך הבית, בתוך ה-107 ימים שעברתי שם. ניסינו לשכפל את זה לבחוץ וזה פחות עבר ופחות הצליח. אבל אני עדיין עם ים של אהבה וריספקט ומכבד אותה מקסימום ומאחל לה את כל ההצלחה שבעולם, כמו שאני מאחל לעצמי".

ראינו באינסטסגרם שהקשר בינכם נגמר לא בטוב, אתה חושב שתשלימו יום אחד?
"אני לא חושב שאנחנו בכזה ברוגז, אנחנו בסדר. אמנם אנחנו לא בקשר כי זוגות שנפרדים לא שומרים על קשר, אבל אין מלחמת עולמות וצריך לשמור על פרופורציות. שולח לה ים של אהבה". 

שלחת כמה רמזים ברשתות החברתיות (כמו התמונה שכיוונת למצלמה אצבע משולשת), למי המסר היה מיועד?
"זה לא היה ככה, לא עשיתי אצבע משולשת, זה היה וייב קליל של פיס אנד לאב ואם כבר אני שולח רק אהבה לכולם". 

גם קאזם יצא נגדך וטען שדיאן לא ברמה שלך, אתה חושב שזו דעה אמיתית או שזה עניין אישי ביניכם?
"אני חושב שקאזם, מה אני אגיד לך, הוא הציק לי בפנים ועכשיו הוא מציק לי בחוץ. אין לי שמץ מה הוא רוצה ממני, לא דיברתי איתו מאז שהיינו בתוך הבית. יכול להיות שפשוט מבחינה חברתית הם יצרו איזה חברותא של אחרי ואני פשוט לא שמרתי על קשר אז יותר קל לתפוס צד לחבר מאשר למישהו שפחות בקשר איתך". 

דיאן חושבת כמו רבים אחרים בתעשייה שאתה מקדם את הפרידה לטובת הקריירה שלך 
"זה עצוב לי וחורה לי שחושבים דבר כזה, שהיא חושבת דבר כזה, היא ידעה בדיוק מתי השיר יוצא ומתי אני מתכנן להוציא אותו זה קצת עצוב לי. זה בסדר זה שלה ואני מאחל לה רק טוב והצלחה ואושר ורוצה לזכור רק את הדברים הטובים שעברנו ועשינו, וזהו מסתכלים קדימה עם הרבה מצב רוח ואנרגיה טובה ומוזיקה חדשה זה העיקר".

"אני בן 33 בפברואר ויש לי חתול והחלום הגדול שלי זה להצליח במוזיקה שאני עושה. אני לא יודע אם אתם יודעים אבל גברים בגילי לא רוצים לישון ולחיות לבד, הם רוצים בזוגיות ובאהבה וזו הייתה הכוונה האמיתית שלי ברגע שהכרתי את דיאן. כשניסינו בחוץ הכוונה עדיין הייתה רלוונטית מבחינתי אבל זה באמת לא צלח מהבחינה התקשורתית ומהמקום של הכימיה הבסיסית, וזהו אני מתעסק בעצמי נטו ורוצה להצליח".

נתנאל רודינצקי  (צילום: רפי דלויה)
נתנאל רודינצקי (צילום: רפי דלויה)

כשנשאל על השיר החדש שעורר לא מעט כותרות בעקבות הפרידה מדיאן השיב:
"ביום רביעי הקרוב אני מוציא שיר חדש שנקרא 'איתי תמיד' ואני מאד מאד מתרגש. השיר הזה מדבר על הרבה דברים שחוויתי וקרו לי בבית ומחוץ לו, דברים שנורא רציתי לעשות, מדבר על חוויות אישיות שקרו לי באופן אישי, ואני סקרן שכולם ישמעו ויגידו לי מה דעתם.

מוכן לצאת לעולם הדייטינג שוב?
"אני לא יוצא מחדש כ"כ מהר לדייטים. זה לא רק גוף, יש פה גם נשמה, לא חוזרים ישר לשוק, מה שנקרא, לאט לאט איזי, כרגע אני מתעסק בעצמי נטו ובלהשתפר ולהיות אדם טוב יותר".