הבוקר התארחה ליהיא גרינר, שכבר רגילה לככב בראש הכותרות בעקבות שערוריות שהיא לוקחת בהן חלק, בתוכנית האירוח של פאולה וליאון – והצליחה להפתיע גם אותנו בפרשה חדשה. מי שרגילה לעורר פרובוקציות ככל הנראה לא תיארה לעצמה שנושא השיחה יובל אותה לעשות צעד קיצוני ולחשוף את גופה לעיני המצלמות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ליהיא גרינר מתפשטת באולפן של פאולה וליאון (צילום: באדיבות קשת 12)

במהלך שיח על עניין היעדר ריטוש התמונות של קורין גדעון לקמפיין החדש של "טריומף", גרינר התייחסה לנושא ואמרה: "אני חושבת שהיא נראית פצצה, היא נראית טוב ויש לה גוף מושלם, לא צריך ריטוש". בשלב זה פאולה הסיתה את השיחה ושאלה מה זה אומר גוף מושלם, וזו ענתה: "זה לא 'לא בריא'. אם היה לה מלא סימני מתיחה או לא נעים לעין או לא נראה טוב. אין לה שום דבר נשפך". 

בעקבות דבריה של גרינר, היא הצהירה: "אני אוהבת את הגוף שלי בעירום, כשאני שמה בגד זה לא נראה טוב", מה שהוביל אותה להתרומם מהכיסא ולחשוף את עצמה. כשהרימה את שמלתה אפשר היה לראות את בגד הגוף המחטב שלה, אותו היא כינתה "העור השני שלה". 

ליהיא גרינר מתפשטת באולפן (צילום: צילום מסך קשת 12)
ליהיא גרינר מתפשטת באולפן (צילום: צילום מסך קשת 12)

המעשה של גרינר הותיר את צמד המנחים וחברי הפאנל המומים ומובכים, תוך שהם מבקשים מהכוכבת לשבת בחזרה. 

בתגובה לסיטואציה אמרה גרינר ל-TMI: "לא צריך פוטושופ ולא צריך פילטר... באניטאמי עושה את זה בשבילך ברגע. חבל שלא עשו קלוז אפ. לא ראו את המוצר טוב מספיק. כל אישה צריכה מחטב כדי למצק ולהרים כי ספורט ודיאטה לא יעשה תוצאה כזאת ובמיידי. אני ממש מרימה לעצמי אבל בא לי גם להרים לכן ולא מתביישת בזה. אני כולי מכוסה, כמו טייץ שורט וגוזייה. הכל במקום ואין מה להתבייש. גאה במה שיצרתי"