הקומיקאי אסי כהן הופיע אמש במופע סגור בערב הוקרה למתנדבי עיריית תל אביב בדמותו המוכרת "שאולי", אלא שדקות ספורות אחרי תחילת המופע, כהן הורד מהבמה. כפי שדיווח ב"ערב טוב עם גיא פינס", כהן זכה לקריאות בוז מהקהל בגלל חומרים לא מצחיקים ופוגעניים הקשורים לגייז, טבעונים ובעלי חיים, ובעקבות התגובות הקשות הוא הורד מהבמה. 

לעומת הטענות הללו, יש שנכחו בקהל ומאוד נהנו והביאו נרטיב אחר לתרחיש וסיפרו כי הקהל צחק ונהנה, וקומץ של מבוגרים בקהל שלא התחבר להומור לכן הם עזבו את המופע ברעש, אחד מהם ניגש לאוזנו של כהן ולחש לו משהו שגרם לקומיקאי להפסיק את המופע ולרדת מהבמה.

כעת יוצאים הסלבס להגנת דמותו של שאולי. הזמר אביב גפן שנמצא בניו יורק שיתף את הדברים הבאים: "הייתי כבר ארבע פעמים בהופעה שלו". מייקל לואיס כתב: "הבן אדם גאון השחקן הכי טוב בארץ, וזה שהם לא התחברו זה לא קשור אליו זה שלהם".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הסטורי של אביב גפן (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)
הסטורי של אביב גפן (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)

השחקנית נלי תגר אמרה: "תזכרו את היום הזה שאנשים לא מבינים הומור, לא ירחק היום ואסור יהיה לצחוק על כלום". דין מירושניקוב כתב: "הבן אדם היחיד שמעביר מסר בהומור , להוריד שחקן בבושת פנים זו אלימות". וג'ודי ניר מוזס שלום הגיבה: "אסי כהן - אתה ענק בעיני! עצוב שגם הומור הוא כבר לא קונצנזוס במדינת ישראל". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

תגובות למופע של שאולי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תגובות למופע של שאולי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)