כוכבת "האח הגדול" בר כהן, שהכירה במסגרת התוכנית את בן זוגה אליאב טעטי, מנהלת איתו מערכת יחסים יציבה ולאחרונה השניים גם עברו להתגורר יחד. בזכות האהבה הגדולה שהתפתחה בין השניים, מימי הראליטי ועד היום, לכבוד יום הולדתו של טעטי החליטה כהן לעצור הכל ולהקדיש לו ברכה מרגשת מכל הלב. 

בר כהן ואליאב טעטי (צילום: צילום מסך רשת 13)
בר כהן ואליאב טעטי (צילום: צילום מסך רשת 13)

"אם היו אומרים לי לפני שלוש שנים שאצליח שוב בגיל 32 בסוג של פרק ב' לחזור לגיל 16 להרגיש ולהתרגש כמו ילדה שחווה רגשות מזוקקים הייתי צוחקת בקול", כתבה. "גם לא דמיינתי בשום שלב שאהיה בזוגיות שנתונה לביקורת טובה או רעה ושלאנשים יהיה את היכולת להגיב או לתת עליה דעה. אבל השבוע אמרתי לאליאב, הייתי בדרך מתל אביב לירושלים בפקקים 'שומע מאמי עבור הרגש הזה והחיבור הזה עבור הרגעים האלה שאתה מדבר ואני צוחקת מולך באהבה, וואלה שווה'. כל תגובה רעה או טובה גורמת לנו לחבק אחד את בשני חזק יותר". 

"הרעש יחלוף, הוא כבר מתחיל לחלוף ואנחנו נישאר. מזל טוב לאדם שיודע להכיל את מה שלי קשה להכיל בעצמי, מבין ומחבק את עולה לי יורד לי, תודה על תחושת הבטחון, שלא משנה מה אנחנו לא מוותרים. אתה חבר טוב לחיים וחברות היא מעל הכל בזוגיות. אין שום גרנטי. מתפללת שכל יום נרצה להמשיך להסתכל אחד על השני, בדיוק כמו בערב הראשון. רק אנחנו נבין את הדרך שעברנו, והחוויה הזאת הייתה שווה כל רגע כאשר היום אני לצידך. איזה כיף לי שנולדת זכיתי״.