היום (שלישי) התפרסמה רשימת האמנים המובילים באפליקציית טיקטוק. מי שהגיעה למקום הראשון היא לא אחרת מהזמרת המצליחה, נציגת ישראל לאירוויזיון נועה קירל, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת במקום השני, הזמר אבי אבורומי. למי שנמצא בטיקטוק לעיתים קרובות זו בכלל לא הפתעה, כי הזמר הפך לאושיה עם 375 אלף עוקבים ומעל ל-17 מיליון לייקים. רגע אחרי שהתבשר על המיקום המרשים, אבורומי שחובק זוגיות חדשה, סיפר למה לדעתו הגיע למקום הזה והאם הכיר את בת הזוג החדשה דרך הטיקטוק. 

נבחרת למקום השני ברשימת האמנים המצליחים של טיקטוק. איך ההרגשה?
"ברוך השם. באמת כיף לראות את זה, לפתוח ככה את היום ולסגור ככה את השנה. זה נותן אמביציה ומוטיבציה קראת השנה החדשה שתגיע עלינו לטובה. אני לא יודע אם השאיפה היא להגיע למקום הראשון, אבל אני כן רוצה להישאר שם, במקום של אנשים שאוהבים אותי".

אבי אבורומי (צילום: צילום באדיבות נתנאל מויאל יחסי-ציבור)
אבי אבורומי (צילום: צילום באדיבות נתנאל מויאל יחסי-ציבור)


מה לדעתך גרם לך להיות אושיית רשת?
"אני חושב שהרבה אותנטיות. הקהל מאוד אוהב אותנטיות ומתחבר לדברים שאנחנו עושים. אני אומר אנחנו כי זה לא רק אני לבד. זה הצוות שמלווה אותי, המשפחה שלי, הקהל שלי - כולנו יחד. אני חושב שמה שעושה את זה למצליח זה התקשורת ביני לבין הקהל. אנחנו יכולים לדבר על הכל, אני מספר להם הכל - גם דברים נעימים וגם דברים פחות נעימים".

מה למשל? 
"שיתפתי בהתקפי חרדה שקיבלתי, סיפורים שעומדים מאחורי שירים, סיפורים מאחורי חברי להקה, סיפורי ילדות ודברים שעברתי בחיים. הקהל אוהב שמדברים על דברים כמו התקפי חרדה, שרואים שיש מישהו שהוא אוהב, לצורך העניין אני, כשהוא מדבר על משהו שהוא פחות נעים ולא מדברים עליו יותר מדיי ומתביישים בו. זה נותן לגיטימציה להבין שזה בסדר וכולם מרגישים ככה לפעמים". 

@aviaburomi

לא בשבילי

♬ צליל מקורי - Avi Aburomi



אתה לא רק זמר. אתה גם ממש מצחיק. יש סיכוי להסבה לסטנדאפיסט?
"לא. אני מאוד אוהב הומור, אני בן אדם הומוריסטי. אני משאיר את זה במקום מדויק שזה האופי שלי ולא כקומיקאי. יש לי עוד חוויה שאני והקהל עוברים, של צחוק והומור ושם זה ישאר". 

מאיפה הגיע הרעיון לעזור לאנשים בחיי האהבה שלהם בתגובות בטיקטוק?
"מהרגע שאני ובת הזוג האחרונה נפרדנו, לפני שנתיים, החלטתי שבא לי בתור התחלה לנסות להתייעץ עם אנשים אחרים באינסטגרם ובטיקטוק, וזה לאט לאט הפך להיות חוויה כיפית שלי ושל העוקבים, שאנחנו עושים פעם בשבוע. היו הרבה אנשים שבעקבות השאלות תשובות שלי שם הצליחו להתמודד עם האקסים או בן או בת הזוג והיו גם הצעות נישואים. אני יכול להגיד שבין כל ההומור יש הרבה מסרים שאני שמח מאוד שהקהל יודע לקחת אותם ולא רק את הבדיחות וההומור". 

אבי אבורומי (צילום: ניר אמיתי)
אבי אבורומי (צילום: ניר אמיתי)


התבשרנו שגם לך יש אהבה חדשה. הכרתם בטיקטוק? 
"לא, לא הכרנו בטיקטוק. הכרנו דרך חברים משותפים. זה משהו חדש וטרי מאוד שקשה לי להצהיר עליו עכשיו כי אני נותן כבוד לבחורה עצמה ולמערכת יחסים הזאת, שאם היא תגיע רחוק אני אוכל לדבר עליה. כרגע זה התחלתי. אני בדיוק כמו כל גבר, אני יוצא, מכיר ומנסה. אין פה איזשהי תגלית מיוחדת אבל כן יש מישהי שאני באמת מכבד ומאוד מעניינת אותי".

היית יוצא עם מעריצה?
אין לי מעריצים. אני לא רואה סיבה שלא, אין לי מערכת הגדרות ותנאים שלפיה אני בוחר עם מי לצאת. אני ממש זורם. אם כיף לי וזורם לי, אז למה לא?".

@aviaburomi

ליצן

♬ צליל מקורי - Avi Aburomi