למרות ועל אף שעדן פינס נמצאת בקשר רומנטי לוהט במיוחד עם כוכב "365 ימים", סימון סוסינה, שנחת בישראל פעמיים במהלך החודש וחצי האחרונים ובילה בחברתה של הדוגמנית היפהפייה, היא לא שכחה לשלוח הודעה לכוכב הכדורגל ניימאר עמו ניהלה קשר רומנטי רק בחודש שעבר.

כל מי שצפה במונדיאל וכנראה זה לפחות ממחצית אזרחי העולם, זוכר את ניימאר ממרר בבכי ואומר שהוא לא יודע אם ישחק במונדיאל הבא לאחר שברזיל הודחה ברבע הגמר על ידי קרואטיה. גם ליבה של הדוגמנית הישראלית, שרקמה באותה עת תחילתו של רומן פוטוגני עם סימון סוסינה, יצא לאקס האחרון והיא החליטה לסמס לו מסרון מעודד.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עדן פינס (צילום: רפי דלויה)
עדן פינס (צילום: רפי דלויה)

פינס שלחה לניימאר הודעה בה כתבה עד כמה הוא שחקן גדול ועוד שלל מילים תומכות. אתמול (שלישי) התייצבה הדוגמנית על סט הצילומים לקמפיין החדש של "איל מיקאג'", להשקת המייק אפ החדש. היא סירבה לדבר על הזוגיות הטרייה עם סוסינה ורק אמרה שהוא מקסים. על הביקורות שקיבלה ברשתות החברתיות בעקבות הקשר עם סוסינה השיבה: "אישה צריכה לעשות מה שבא לה ולהיות עצמה בלי לדפוק חשבון, בדיוק כמו שגבר היה עושה", והוסיפה שיפסיקו לשפוט אותה, מאחר שבימים אלו היא עסוקה בלעבוד קשה וליהנות מהחיים. היא צעירה וכל החיים לפניה. ב-TMI מסכימים איתה לחלוטין.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עדן פינס (צילום: רפי דלויה)
עדן פינס (צילום: רפי דלויה)