בתוכנית הבוקר של קשת 12 משתעשעים במחשבה להחתים את נוי בר, ארוסתו לשעבר של הנסיך הצעיר אבנר נתניהו, כחברה בפאנל של תוכנית הבוקר עם ניב רסקין.

קשת בתגובה: ״נוי בר לא הוחתמה בקשת, אלא משתתפת מעת לעת כפאנליסטית ברצועת הבוקר״.

אבנר נתניהו, נוי בר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אבנר נתניהו, נוי בר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מיליארדר ההייטק איל וולדמן (מלאנוקס), 62, מהפנויים הנחשקים במדינה, נראה בשבוע שעבר בבר “רדלר" בנחלת בנימין בת"א עם מישהי שליאורה מהמרת שנולדה בסוף המאה הקודמת. וולדמן כרגיל מתבצר ולא מגיב.

איל וולדמן (צילום: שרון אברהם)
איל וולדמן (צילום: שרון אברהם)

אחרי שלא הצליחה בפעם המי יודע כמה להיבחר כאישה החדשה בליכוד, הפכה היידי מוזס ללוביסטית המייצגת נהגי מוניות ומצאה שיטה מקורית מאוד לגבות את התשלום. הנהגים מתבקשים להעביר בביט כל חודש 50 שקל למימון ההוצאות השוטפות של מוזס כלוביסטית, שתייצג את האינטרסים של “פורום נהגי המונית" בכנסת, בטענה שארגון נהגי המוניות מתעלם מהם.

היידי מוזס (צילום: ללא)
היידי מוזס (צילום: ללא)

מוזס, גט טקסי?
“כמה מאות נהגי מוניות התארגנו ביחד לייצג אותם, מכיוון שהם חשים שהם לא מיוצגים על ידי הארגון שלכאורה אמור לדאוג להם. חברי הכנסת מרשים לעצמם להעלות את משכורתם כטוב בעיניהם בזמן שאת המונה של נהגי המוניות קיצצו ב־%40. רשימה שלמה של עוולות הציגו בפניי. כבר גייסתי עבורם שני חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה שמוכנים להיאבק על זכויותיהם. לגבי התשלום שלהם אליי בסך 50 שקל לנהג, בהחלט הגיוני שאקבל שכר על השעות שאני מתרוצצת ופועלת בכנסת למענם".

מה עם בת הזוג, התחתנת?
“רוצות שנה הבאה, בדנמרק. לא אעשה טקס כאן ואשים אצבע בעין של היהדות. נתחתן בלי להתחיל עם הדת".

מה אבא אומר?
“הסברתי לו שאהבה זו אהבה. שזה לא משנה באיזו צורה זה מגיע. אבא מקסים, אבל לא מבין בדברים האלה".

ומה עם החלום על ראשות עיריית ת"א?
“אני מחכה לחולדאי שיחליט אם הוא ממשיך. רספקט לראש העיר הטוב ביותר במדינה. זו עיר מושלמת".

> בין אלו שהגיעו לנצרת בערב חג המולד, כדי לחזות בעיר המקושטת, היה הכתב הצבאי של חדשות 13, אלון בן דוד. הוא גם הגיע לסעוד במסעדת היוקרה תשרין בעיר והצטלם למזכרת עם אחד הבעלים, איחסן גנים. היה טעים ומרשים. 

אלון בן דוד, איחסן גנים (צילום: יח''צ)
אלון בן דוד, איחסן גנים (צילום: יח''צ)