בפרק ההדחה אמש של "הישרדות" מאור שושן הוכרז כמודח הראשון של העונה ושל שבט בייבאין, בזמן שחברי שבט טאגלוג התפננו על האי.  אם הייתם חדי הבחנה, ודאי שמתם לב שהמתמודד דניאל ציוני מהשבט השני לא נכח בפרק, מה שגרם לתגובות מצד הגולשים והוביל את השורד להדגיש בזמן שידורי התוכנית למה הוא לא נראה על המסך.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

למה דניאל ציוני נעדר מהפרק?  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
למה דניאל ציוני נעדר מהפרק? (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו הסביר כי הוא נעדר מהפרק כי נזקק לטיפול רפואי: ״לכל הקסקסות והמתעניינים, אני לא נמצא בפרק הזה מסיבה אחת פשוטה, יצאתי לטיפול רפואי קליל וחזרתי מיד לשבט שלי. הסיבה השנייה שמדובר בהדחה של שבט בייבאין".  אלא שהמדור הסקרן לא הסתפק בזה ויצא לברר מדוע ציוני נזקק לטיפול רפואי וגילה כי הסיבה קורעת במיוחד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

חוץ מהעובדה שאחת מחיות החוף המופלאות השאירה שמות על הגב שלו במהלך הלילה, יש סיבה עיקרית נוספת. רבות דובר בפרק הפתיחה במפגש השורדים הראשון ברפסודה עם גיא זוארץ, על השיער המעוצב של ציוני. ציוני נערך בקפידה לקראת הגעתו לאי ולימים רבים בהם לא יוכל לעשות לסדר את הבלורית ומילא את ראשו בכמויות של ספריי שיער שומני. אממה הוא לא לקח בחשבון שהספריי השומני לשיער ימשוך את קרני השמש הלוהטת שעל אי, בדיוק כמו שמן שיזוף מרוח על הגוף, ויגרום לקרקפת שלו להישרף ולהיצרב. ציוני נזקק לסיוע רפואי וקיבל משחה להרגעת צריבת הקרקפת.