העונה החדשה של "הישרדות" סוערת במיוחד, היא רק התחילה והלהבות כבר חזקות מתמיד. כעת קבלו קאט פייט שלא נראה באף עונה עד כה. השורדות דורין דותן וגל רובין שכל אחת מהן, לפחות בשלב הזה של שידורי הפרקים נמצאת בשבט אחר, מנהלות ברגעים אלה ממש מריבה סוערת ומלוכלכת בקבוצת הוואטסאפ של השורדים. בעקבות הדברים הקשים שהטיחה בה גל רובין בפני כל הקבוצה, דותן עזבה ממש ברגעים אלה את הקבוצה בסערה.

גל רובין על דורין דותן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל רובין על דורין דותן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הסכסוך המכוער בין השתיים תחילתו בפוסטים ששיתפו כל אחת מהן על השנייה, כאשר רובין כתבה שהיא ודורין לא באותו תדר, והוסיפה: "הכל בסדר לא כולנו נועדנו להסתדר ולאהוב". בנוסף, שיתפה צילום מסך מהתכתבות שלה עם דותן וכתבה: "בבקשה דורין דותן הדורסנית". בעקבות כך דותן השיבה לה: "בגלל זה כל הנשים בעונה לא מדברות איתך, כי אני דורסנית ואלימה? השיחה הזאת נעצרת כאן ואני לא אמשיך ברכבת הרים שלך.

גל רובין על דורין דותן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל רובין על דורין דותן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גל רובין המשיכה: "מי את בכלל יא פתט", דותן ענתה: "את פשוט מעוררת רחמים", ורובין הוסיפה: "בדיוק מה שאני חושבת עלייך, העונש שלך שאת כלואה בעצמך". בשלב זה הסכסוך רק הלך והחמיר ודותן השיבה: "תעשי עוד ראליטי אולי מישהו ימנף אותך בסוף, המקרה אבוד כשהנפש שלך כזאת שחורה ואני מבקשת שתפסיקי לכתוב לי ולהתעסק בי ותמצא דרך אחרת לעלות למעלה".

כמו כן, כמובן שהשורדים ניסו לפייס את הצדדים, אבל דורין דותן בחרה לעצור הכל ולצאת מקבוצת הוואטסאפ המשותפת.  כשנפרדה מחבריה השורדים הצהירה דותן: "אוהבת ומחבקת את כולכם, אבל מה שקרה פה היום פשוט לא מכבד אותי. אשמח לשמור קשר עם כל אחד ואחד באופן אישי בהצלחה לכולם".