כולנו יודעים שמדי שנה, בדיוק בשעה 00:00 ורגע לפני כשהתאריך מתחלף ל-01.01 והשנה החדשה נכנסת, ישנו רגע רומנטי במיוחד, בו רבים מאיתנו עוצרים את סדר היום לטובת נשיקה חמימה ואוהבת עם מי שנרצה לבלות איתו את השנה שתגיע. נשיקת הסילבסטר המרגשת אמנם הפכה ליריית הפתיחה של השנה האזרחית, אך אל תשכחו שגם במהלך 2022 נתקלנו בכמה נשיקות לוהטות במיוחד בתעשיית הבידור המקומית - שממש, אבל ממש לא יכולנו להתעלם מהן. 

על הבמה בפארק הירקון
מי מאיתנו לא שמע על הנשיקה הכי לוהטת של השנה, שהתקיימה באופן מפתיע למדי על במת פארק הירקון בהופעתו של עדן חסון. הזמר העלה לביצוע משותף לשיר "רק אל תשברי לי את הלב" את הכוכבת העולה אודיה אזולאי, ומתוך הרגע האינטימי (אל מול קהל של עשרות אלפים כן?) השניים לא הצליחו להתאפק והתנשקו לעיני כל. יש שטענו שמדובר בנשיקה אמיתית ובלתי נשלטת ויש שטענו שמדובר בתעלול יחצ"ני - מה שבטוח, היא בהחלט עשתה רעש. 

עדן חסון ואודיה אזולאי - הנשיקה (צילום: טיקטוק)

הדוגמנית והשחקן של נטפליקס
הרומן הטרי בין הדוגמנית הישראלית עדן פינס וכוכב הסרט "365 ימים" סימון סוסינה הוא אחד מהמעניינים ביותר של התקופה האחרונה, במיוחד אחרי שהשניים נתפסו בנשיקה אינטימית. כפי שדיווחנו לכם כאן לראשונה, במהלך שהותו של סוסינה בישראל, שגם הצהיר כי הוא מעוניין למצוא בארץ כלה, החלו להצטלב דרכיהם של השניים, ויודעי דבר לחששו ל-TMI כי אחרי שפינס צעדה על מסלול הדוגמנות של אדידס, היא המשיכה לבילוי לילי עם השחקן - בסופו הם שרבבו שפתיים והתנשקו. 

סימון סוסינה ועדן פינס מבלים ביפו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סימון סוסינה ועדן פינס מבלים ביפו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דניאל גרינברג חושפת זוגיות
אחרי הגירושים המתוקשרים מאייל גולן, ועוד תקופה לא קצרה בה הכחישה כי ישנה אהבה חדשה בחייה, דניאל גרינברג חשפה באינסטגרם את הזוגיות עם תום שקד בנשיקה מתוקה. אז על אף שהשניים כבר לא יחד, וגרינברג אף הצהירה כי היא "מתגעגעת לאקס", לא יכולנו לשכוח את הסרטון מהחופשה הרומנטית של השניים במיקונוס, ממנה היא העלתה סרטון שבישר על הקשר של השניים. 

דניאל גרינברג, תום שקד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, תום שקד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הנשיקה המשולשת של אוהד בוזגלו
מוקדם יותר השנה התבשרנו כי יוצא "הישרדות", אוהד בוזגלו, פצח באורח חיים הדוגל במערכות יחסים פתוחות וריבוי נשים. כזכור, את הקשר המשולש הראשון שלו ניהל בוזגלו עם זוגתו הנוכחית מריה והאקסית אלכסה. במטרה להצהיר קבל עם ועדה על הפתיחות המחשבתית בעניין, בוזגלו לא עשה עניין כשהחליט לנשק באירוע מתוקשר גם את זוגתו אלכסה, אך גם את חברתו הטובה לאי, אלה אייבנדר, באירוע יום ההולדת של חברתם השלישית לראליטי, אודליה סויסה.

אוהד בוזגלו בנשיקה משולשת עם אלה אייבינדר וחברתו אלכסה (צילום: רשתות חברתיות)

השורדות מכות שנית
אולי זה קטע של השורדים מהעונה הקודמת, ואולי מדובר בצירוף מקרים, אך נראה שיוצאי הראליטי לא מפסיקים לפזר אהבה. ואם כבר עסקנו במשתתפת "הישרדות" אלה אייבנדר, נראה שהיא לא הסתפקה רק בחבר אחד מהאי, ובחרה להצמיד שפתיים גם עם הצ'ילבה ג'קי אזולאי. באירוע חגיגות הזכייה של אייבנדר במיליון השקלים, שהתקיים במועדון ה"שלוותא", השתיים התפייסו בנשיקה דביקה במיוחד, שנראה הייתה שגרמה לאזולאי מבוכה לא קטנה.

חתיכת בוסה (צילום: אור גפן, יח''צ)
חתיכת בוסה (צילום: אור גפן, יח''צ)

יוצא "האח הגדול" וכוכב "הישרדות"
נראה שיוצאי הראליטי בארץ מספקים עבורנו שלל כותרות צבעוניות על נשיקות לוהטות, והפעם משתתף "האח הגדול VIP" רועי לולו, שהדביק את שפתיו למשתתף העונה הנוכחית של "הישרדות", דניאל ציוני. הנשיקה המדוברת נתפסה בעדשת המצלמה במהלך אירוע ההשקה של מסעדת "סאי" במתחם הבורסה ברמת גן, וכלל לא הייתה נראית לנו תמימה. בזמנו פנינו לציוני לתגובה, וזה מה שענה: "נמשך לידיים שלו, שהקדוש ברוך הוא בירך אותו. מאוהב בו - אבל לא בזוגיות".

רועי לולו, דניאל ציוני (צילום: ניר פקין)
רועי לולו, דניאל ציוני (צילום: ניר פקין)

אחוות הג'ינג'יות
אנחנו חייבים להודות, שלנשיקה מהסוג הזה ממש לא ציפינו. באירוע הפתיחה של חנות הדגל של המותג "פולו ראלף לורן" ל"פקטורי 54" בקניון רמת אביב, תפסו את תשומת ליבינו שתי ג'ינג'יות - יובל שרף ונטע רוט. השתיים הדביקו נשיקה חשודה ורטובה על השפתיים מול עדשות המצלמות, ואנחנו לא יכולנו להישאר אדישים לתיעוד המפתיע הזה. 

נטע רוט, יובל שרף (צילום: לנס הפקות)
נטע רוט, יובל שרף (צילום: לנס הפקות)

למעלה מעשור של זוגיות מתוקה
למרות שהם מנהלים זוגיות צמודה מעל לעשור, עמוס תמם ואשתו טל נרובאי עדיין מאוהבים. באירוע השקת העונה החדשה של הסדרה "מנייאכ", שהתקיים בקולנוע לב בדיזינגוף סנטר, השניים התייצבו מול המצלמות ופיזרו אהבה כאילו הם שני ילדים שזה עתה הכירו. פייר, התרגשנו. 

טל נרובאי, עמוס תמם (צילום: אור גפן)
טל נרובאי, עמוס תמם (צילום: אור גפן)