בשנת 2022 זכינו סוף סוף לצאת לחופשי ממגבלות הקורונה ולהחתים את הדרכון בחופשיות, בלי הגבלות יציאה וכניסה למדינות השונות. יחד עם סיום המגפה, חזרו כולם לשגרת עבודה מלאה ויחד עם העבודה הגיעו גם צרות היום יום. ב-TMI החלטנו לבדוק מה הסלבס יעדיפו להשאיר מאחור בשנת 2022 ואיזה יעדים הם ירצו לכבוש בשנה החדשה - שנת 2023, והכי חשוב: איפה הם הולכים לחגוג את ערב הסילבסטר. 

רון שחר: "יש חרטה בניסוח ואני לא מתחרט, אבל כן לומד. אני משאיר מאחור בשנת 2022 התייחסויות מיותרות לאנשים שאין להם שום משמעות/השפעה עבורי ועליי. אני משאיר מאחור ציפיות ואכזבות. אני משאיר מאחור פחדים מיותרים מהלא נודע והלא נשלט/תלוי. בשנת 2023 אני מתכוון לסמן וי על פורמט שאני יוצר ועל הצגת תיאטרון חדשה ועל התפתחות בכיוונים מפתיעים. את ערב השנה החדשה שיחגגו החלשים. למחרת אני קם מוקדם לריצת הבוקר הקבועה. שתהיה לכולם 2023 שמחה ובריאה".

רון שחר (צילום: עדי אורני)
רון שחר (צילום: עדי אורני)

דניאל גרינברג: "אני אחגוג עם חברות במסיבה, לא החלטנו עדיין איפה, אבל לא עם גבר, זה בטוח".

מיכל הקטנה: "את השנה האזרחית אני בטח אחגוג במיטה של אחד הילדים שלי כי נרדמתי אחרי 90 הצגות בחנוכה".

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אביבית בר זוהר: "בשנת 2022 הייתי משאירה מאחור את האנשים הרעים, השיפוטיים, השטחיים שמשום מה מתעסקים בי המון. הם לא שווים את זמן ההתעסקות שלי. בשנת 2023 הייתי רוצה לסמן וי על חתונה והריון בעזרת השם. את ערב הסילבסטר אני אחגוג עם האהוב הצרפתי שלי בפריז". 

דנה זרמון: "אני חוגגת השנה כמו כל שנה, עם בעלי וחברים במסעדה ובה מקבלים את השנה באהבה".

רוסלנה רודינה: "אני הולכת למסעדה עם בעלי וחברים. ככה זה שבעלי לא בדיוק הפרטנר לחגיגות הגדולות. הולכים על פשוט, פשוט, פשוט ולא מורגש כמעט".

רוסלנה רודינה (צילום: אור גפן)
רוסלנה רודינה (צילום: אור גפן)

דורית רבליס: "את ערב השנה החדשה אני חוגגת עם האנשים שגורמים לי להרגיש טוב. משפחה, בן הזוג וחברים בקיצור כל מי שאני אוהבת".

קארין עליה: "את השנה האזרחית החדשה אחגוג בפריז עם חברים, אחרי טירוף עבודה של החודשים האחרונים".

נטלי דדון: "מבחינתי זה לא סילבסטר ולא חג, נטו פתיחת שנה אזרחית חדשה, לגמרי סיבה למסיבה. הרי כולנו ממתינים לתאריך הלועזי לחגיגות יום ההולדת (אני חוגגת גם בעברי) וכולנו מתאמים פגישות ביומן עפ״י הלועזי, אז נשיקה לאהובי והרמת כוסית לגמרי תהיה שם. חלאס טרחנות. אני בוחרת להשאיר מאחור את שנאת החינם הפילוג וחוסר הסבלנות שבינינו, ובאישי את החרדות והקולות השליליים. בשנה החדשה אשמח להרבות באהבת חינם אחדות ושיח מכבד. בעזרת השם להשיק באופן המדויק לי את הקווינס החדש שלי. אתר אונליין שהוא גן עדן של פינוקים ונתינה הדדית לקהילת הנשים שעוטפת אותי. להגדיל את סיירת ההסברה ברשת לצבא שלם למען מדינת ישראל".

נטלי דדון (צילום: שלומי כהן)
נטלי דדון (צילום: שלומי כהן)

דיקלה: "בסילבסטר אני בבית, רוקדת עם המשפחה, ולפני חצות אני אצא להופעה".

משה אשכנזי: "אני חוגג כמו בדרך כלל, בהופעה שלי בהיכל התרבות עכו".

מאיה קיי וטל מורד: "אנחנו נהיה יחד במסיבה של הסוכנות שלי itm עם החברים".

מאיה קיי וטל מורד (צילום: נוי עינב)
מאיה קיי וטל מורד (צילום: נוי עינב)