למי שפספס את החיבור המפתיע של הזמר אייל גולן שיצא יחד עם בנו ליאם גולן ובן זוגה הנוכחי של הגרושה, אילנית לוי, הלא הוא אלירז שדה ל"גולסטאר מרוקו" שמשודר כעת בהוט, כדאי שתתחברו למסך כי האירוע מביא לנו רגעים מעולים של הדינמיקה המשפחתית. במשחק ששודר בפרק האחרון, אלירז עשה עבירה כשפגע בבנו החורג ליאם גולן שהתפתל מכאבים על הדשא.

אביו של ליאם, אייל גולן, לא מיהר לצאת להגנת בנו ואמר: "אני לא ראיתי שהוא נגע בו, אין כאן עבירה". ליאם התעצבן על אביו ונאנק מכאבים על הדשא. בראיון שנעשה אחר כך עם ליאם ואייל, אמר לו בנו: "אמא תראה את זה, ותבוא על שניכם". כעת האם, אילנית לוי, שיתפה ברשתות החברתיות בתיעוד שלה צופה באירוע יחד עם בנה ליאם ובעלה אלירז שדה ואמרה: "אה נגעת? עכשיו נזכרת שנגעת? אתה יורד לגליץ' על הילד?!".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלירז שדה פגע בליאם גולן - וקיבל את תמיכת אייל גולן (באדיבות ADD)

אלירז שלא ידע כל כך איך להגיב לאילנית, רק חזר ואמר לה: "מה?". היא הוסיפה ואמרה לו: "אתה יודע איפה השקי שינה נכון? במחסן. יופי, אז תגיע לשם". עוד הוסיפה אילנית ושמחה כשהקבוצה של ליאם ניצחה את קבוצתו של אלירז ואמרה: "כל הכבוד ליאם שלי", ופנתה לאלירז ואמרה לו: "מגיע לך! עושה פאול על הילד, מגיע לך". 

אילנית לוי יוצאת להגנת ליאם גולן (צילום: אינסטגרם)