האקסית האחרונה של סיימון לבייב, הדוגמנית קייט קונלין, פתחה בתוכנית חשיפה עם חיים אתגר את כל האמת מאחורי השנה הקשה בחייה לצד נוכל הטינדר. בפרק האחרון בסדרה אמש, התעמת חיים אתגר מול לבייב כשהוא מלווה בקונולין ואקסית נוספת שהשתתפה בנטפליקס. אחרי שידור הפרק האחרון של 'חשיפה', כתבה קונלין ברשתות: "אני מאוד שמחה שכל זה יצא. אפילו לא שמחה. זו אבן שירדה לי מהלב. שיצא, וכולכם נחשפתם למשהו שהתברר להפך הגמור מהמציאות שהייתה. עברתי שנה קיצונית מחרידה, אימה בתיאור של זה עוד מילה פשוטה".

הניצחון הגדול של "האישה שהפילה את נוכל הטינדר"

"לשמור הכל בבטן כשכולם מאחלים לי מוות ואיומים, הבנקים קורעים לי את הטלפון על בסיס יום יומי 8 שיחות לפחות, עלייה במשקל קיצונית..
אלרגיה קשה בפנים שהייתה חודש ימים. כל בוקר קמתי עם נשירת שיער מטורפת וגם התוספות לא הסתירו את התופעה.. השיער היה בכל הבית, באוטו, בכל מקום. כדורים בבוקר להתעורר, כדורים ביום להיות רגועה. כדורים לפני שינה. וכל זה רק כדי לא להרגיש את החרדה של ההלוואות והגועל כלפי הסיטואציה ועצמי. היו לי לא מעט מחשבות אובדניות.. כי איך ממשיכים מפה? חצי עולם חושב שאת טיפשה. והשני חושב שאת נוכלת כמוהו. אבל זהו, אני במקום אחר, חדש, ובריא ובזוגיות כבר כמה חודשים שהיא ההפך המוחלט ממה שהיה לי, שהוא מרים אותי ברגעי משבר, שבכיתי לו לילות שלמים, הכיל את כל הדיכאון כשאף אחד לא היה שם".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קייט קונלין, בת זוגו של שמעון חיות (צילום: צילום מסך רשת 13)
קייט קונלין, בת זוגו של שמעון חיות (צילום: צילום מסך רשת 13)

"מעכשיו אין ולא יהיה יותר מקום לכדורים אפילו שהמצב רק בדרך להשתפר. אין מקום לדעות של אנשים, כי תמיד יהיה מה להגיד…
אני סיפרתי את הצד שלי ואיך הדברים היו באמת.. עשיתי ויעשה הכל כדי שהתופעה הזאת לא תחזור על עצמה.. ושאף אחת לא תהיה במקומי. ומפה אני עולה ונושמת רק אוויר צח! כי אני קייט קונלין, וכל אחת מאתנו הגרסה הכי חזקה של עצמה".

קייט קונלין, סיימון לבייב (צילום: צילום מסך קשת 12)
קייט קונלין, סיימון לבייב (צילום: צילום מסך קשת 12)