מצבה של קארין באומן ממשיך להחמיר, ובנוסף להרעה במצבה ומחלת האנרוקסיה ממנה סובלת עם אי ספיקת כליות היא גם חטפה דלקת ריאות, בעקבותיה אושפזה אתמול (שלישי) בבית החולים איכילוב. אבל הבוקר (רביעי) קארין כבר הסירה את הזונדה ורוצה לשוב לביתה. אלא שאמה יהודית באומן המטפלת בה במסירות כשבע שנים נשברה סופית והחליטה לשנות גישה ולהיות יותר נוקשה וקשוחה עם קארין. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גם הזמר שימי תבורי שנמצא שם לצידה נשבר סופית והבוקר בכה על כתפיה של אשתו יהודית. בתגובה ל-TMI חשפה: "החלטתי להיות קשה כי היא עושה כל השנים מה שהיא רוצה ולא לוקחת אחריות על החיים. למרות שהחלטתי להיות קשה היא יכולה עדיין להחליט ולעשות מה שהיא רוצה. זה לגמרי בידיים שלה. אף אחד לא יכול לכפות עליה לא וועדת האתיקה, כל מה שאני יכולה לעשות זה לשנות את הגישה ולהיות יותר קשה ונוקשה ולא לאפשר לה להחליט הכל ולקוות שאולי זה יעזור".

קארין באומן, יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: באדיבות המשפחה)
קארין באומן, יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: באדיבות המשפחה)


עוד הוסיפה ואמרה באומן: "הבוקר היא כבר הוציאה את הזונדה, והיא לא מוכנה להישאר מאושפזת זה אומר שהיא חוזרת הביתה לאותו מצב ואותה סיטואציה שבה אני כבר לא יכולה לתפקד ברמה הנפשית והאישית. ההתמודדות שלי ושל שימי קשה, אנחנו עייפים ומותשים, שימי מאוד  מיואש למרות שהוא עושה הכל למענה, הוא רץ , מביא תרופות, דואג, משלם, היא פשוט שברה אותנו. שימי נשבר סופית, הוא בכה הבוקר על הכתפיים שלי שהוא לא יכול לראותי אותי יותר סובלת, שהוא לא ראה כזה סבל בחיים. ושהוא לא חלם שהוא יהיה בבית עם ילדה שקובעת לאמא שלה אם לאכול או לא, אפילו לטיפול שיניים היא לא מרשה לי ללכת. היא לא מרשה לי ללכת ממנה לשנייה. בחיים לא חלמתי שיהיה לי גבר עם כל כך הרבה סבלנות ואהבה".

שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: פרטי)
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: פרטי)