כוכבת "האח הגדול" עינב בובליל ילדה לפני חודש את בתה החמישית, ריף, בניתוח קיסרי בבית החולים הצרפתי שבנצרת. שלושה שבועות לאחר הלידה בובליל הגיעה לאירוע השקה עם חולצת בטן ועוררה רעש ברשתות החברתיות על כך שהיא עם בטן שטוחה זמן קצר לאחר הלידה. בובליל מיהרה להגיב ולומר כי "זה רק בגלל מתיחת הבטן. מי שבלי מתיחת בטן לא יכולה להראות ככה שבועיים או שלושה אחרי לידה".

האם בובליל מעוררת שוב רעש ברשת ואת זעמם של עוקביה? לכבוד ציון חודש מאז לידת בתה, שיתפה בובליל בתמונה של בתה הטריה כשלשתי עניה מוצמדות חתיכות מלפפון, לראשה מגבת ורודה מגולגלת, היא עטופה בחלוק ורוד ומחזיקה בידיה הקטנטנות מזרק וקרם טיפוח. בובליל כתבה: "לכבוד גיל חודש ריף רצתה להנות ביום ספא. הבת של אמא שלה".

בין התגובות המפרגנות הרבות, הגיבו גם הסלבס ביניהן קורין גדעון שכתבה: "אני גמורה" או אירה דולפין שחיזקה ב: "אמאלה גאוני", דנית גרינברג שכתבה: "זאת הבת של אמא שלה" ומירן בוזגלו שכתבה: "איזה דבר". בעמוד "ערב טוב עם גיא פינס" שיתפו כי התגובות הרעות לא איחרו להגיע לשולחנם, אלא שבעמוד של בובליל, במערכת TMI נתקלו אך ורק בתגובות חיוביות. מה דעתכם? 

בתגובה מעינב בובליל נמסר ל-TMI: "תמיד יהייה לאנשים מה להגיד. זה לא מעניין אותי, אני עושה מה שטוב לי".

עינב בובליל, אלי בניסטי וילדיהם (צילום: ענת מוסברג)
עינב בובליל, אלי בניסטי וילדיהם (צילום: ענת מוסברג)