בשמלה מעוצבת בתמונות קטנות שלה שמסתירות את האיברים האינטמיים לגופה, יוצאת "האח הגדול" דיאן שוורץ מסכמת שנה. הדוגמנית, שעברה את השנה הכי מטלטלת בחייה מרגע שנכנסה לראליטי, הודחה ונדהמה לראות כמה ביקורות קשות חטפה, זוגיות עם נתנאל רודניצקי ופרידה כואבת, ואפילו שמו של אייל גולן השתרבב עם שמה.

View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_)

אז רגע לפני הסילבסטר ותחילת השנה האזרחית החדשה, מסכמת שוורץ את השנה הלא פשוטה בפוסט חשוף ואינטימי בו היא מדברת מהלב: "זו הייתה שנה משוגעת. לפעמים למטה, לפעמים למעלה. מישהי עצרה אותי ברחוב לא מזמן ואמרה לי: 'צריך להקים לך ארגון - #freeDian. מה שראינו על המסך זה לא מה שאת באמת'. נתנה חיבוק חם והלכה. זה הצחיק אותי, אבל במקביל נשארתי לעמוד והתחלתי לבכות". 

"המפגשים עם הקהל פנים מול פנים קורים לי הרבה. והרבה פעמים מופתעים לגלות שאני בנאדם פשוט, שאוהב לקבל ולהחזיר חיבוק ותמיד מוצף בדמעות שהוא שומע חיזוקים. כן זו הייתה שנה לא פשוטה. עמדתי במרכז של התמודדויות, המצאות תקשורתיות, ובעיקר עבודה עצמית - להפוך להיות הגרסה הכי טובה של עצמי. לפני כמעט חצי שנה הכריזו עליי שאני גמורה. 'ברוך דיאן האמת' אמרו. והיום אני עדיין פה. עומדת, עובדת, פועלת והכי חשוב - מקבלת חיבוק גדול מהקהל ברחוב ומוצאת את המקומות והרגעים שעושים לי נחת. 2023, פליז תהיי טובה אליי,
מבטיחה שתגלי שאני טובה חזרה".