בשבוע שעבר דווח כי השורדים של העונה החדשה יצאו נגד ההפקה ושיגרו מכתב באמצעות עורך דין בטענות נגד אופן העריכה של החומרים על האי כשבפועל לטענתם, הם חוו את השהות שלהם על האי אחרת לגמרי. כעת גם השורדת בדימוס ליטל סמדג'ה משתתפת העונה הרביעית של "הישרדות VIP", חוזרת אחורה בזמן ויוצאת נגד הפקת התוכנית.

סמדג'ה סיפרה ל-TMI על הדיכאון הגדול שחוותה, עליו כבר דיברה לא פעם בעבר, על הנרטיב המוטעה שלטענתה בחרה ההפקה להציג, ואף חשפה כי מאז שידור התוכנית אף אחד לא נותן לה הזדמנות, מה שגרם בין היתר לפגיעה קשה בפרנסה שלה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ליטל סמדג'ה (צילום: צילום מסך רשת 13)
ליטל סמדג'ה (צילום: צילום מסך רשת 13)

בראיון בלעדי ל-TMI סיפרה סמדג'ה: "אני לגמרי מבינה את השורדים גם אני הייתי מאוד מאוכזבת מהישרדות, כי הם הציגו אותי לפי הדמות שרצו לייצג. הייתי האמא היחידה עם ילדים קטנים, הייתי מלאת רגש,  אדם שמאד מחבק ואוהב אנשים ולא הראו שום צד כזה רך ורגיש שלי על האי ורק לקחו רגעים קשים שלי עם תגובות קיצוניות, בכל זאת היינו בסיטואציה מאוד קיצונית, וערכו אותם בקטעים אחרים שלא מתאימים". 

"הציגו אותי בצורה מגמתית כאדם מאד כועס, שרפו אותי כדמות שנויה במחלוקת וקוטלגתי כערסית. הם לא שמרו עליי. כעסתי מאוד,  אנחנו היינו תחת הפקה מסודרת, אמור להיות לנו אמא ואבא, חוזה לא אמור לעבוד רק לצד אחד אלא לשני צדדים.  למען הרייטינג לא היה איכפת להם לדרוס את כולם בדרך. הייתי בדיכאונות, במהלך שידורי התוכנית וגם הרבה זמן אחריה. לקח לי המון זמן לחזור לחיים הרגילים שלי. את לא מבינה כמה סבלתי. אני לא יכולה לתאר כמה זה השפיע עליי בחיי האישיים עם הילדים והמשפחה".

"תייגו אותי כאדם מסוים וזה לא תואם למציאות. לא היה לי לווי פסיכולוגי, מטעם ההפקה. פשוט שרפו אותי לטובת רייטינג... אני 12 שנה בתעשייה, הייתה לי עבודה, אבל אחרי 'הישרדות' הכל הלך לעזאזל כי אף אחד לא נתן לי הזדמנות מי ירצה לעבוד עם הערסית שהציגו אותי".