לפעמים הגורל יוצר תסריטים שקשה לדמיין. תסריט כזה, שאף אחד וודאי לא היה כותב, התרחש הערב בתוכנית הריאליטי "הזמר במסכה". הזמר סטטיק שחווה את השנה המטלטלת בחייו, נפרד כזכור מבן זוג המקצועי בן אל תבורי ומבת זוגתו לחיים שרית פולק, מככב על המסך בתוכנית המציאות "הזמר במסכה" ב"קשת 12" שצולם בקיץ האחרון. באותם ימים בן אל תבורי עוד היו זוג מוזיקלי ושרית פולק עוד הייתה אשתו.

סטטיק שישב לצידו של בן אל בצילומים, כשעוד היו צמד לכל דבר ועניין, חשד כי דמותה של הרובוט היא לא אחרת מאשתו לשעבר, שרית פולק. הזמר העלה את זה בהתחלה כהלצה אבל לאחר ששמע אותה בנאמבר נוסף, החליט סופית כי מדובר בלא אחרת מפולק. 

אחרי שהשמועות הציפו את הרשת, הגיעו אל הפרומואים ואפילו פולק עצמה שיתפה באחד מהם - מתברר כי הדבר היה נכון - והערב התגלה כי הרובוט הוא אכן, אשתו של סטטיק באותם ימים.

כזכור, בפורומו לתכנית אופירה אסייג מנחשת כי מדובר בדנה גרוצקי, וסטטיק אומר בביטחון: "זאת אשתי". פולק ששיתפה בארוחה משותפת עם סטטיק שעה לאחר שהתגרשו ברבנות, ככל הנראה שמרה על יחסים טובים עם הזמר והחליטה לקחת חלק בפרומואים לקראת הפרק שיעלה הערב. פולק שיתפה בתמונה של סטטיק עם הרובוט וכתבה: "נראים זוג יפה דווקא", והוסיפה אימוג'י צוחק.
--