בשרה מעציבה לצופי "הקבוצה" הזוג הראשון של הריאליטי עדן ענבר וניב שגב פירקו את החבילה ונפרדו אחרי חצי שנה של זוגיות ומגורים משותפים. עדן בישרה על הפרידה הבוקר ברשתות החברתיות וכתבה: "רצינו להודיע לכם על החלטנו המשותפת לסיים את דרכנו הזוגית ולהיפרד. ההחלטה הזו מאוד עצובה וקשה לשנינו. לאורך כל הדרך הייתה בינינו אהבה גדולה אך הגענו למסקנה שהפערים הפכו גדולים מדי ושהדבר הנכון עבורנו הוא להיפרד. תודה לכל מי שליווה אותנו ותמך בנו בחצי השנה האחרונה. אנו יוצאים לדרך חדשה ומאחלים זה לזו המון הצלחה".

עדן ענבר, ניב שגב, הקבוצה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן ענבר, ניב שגב, הקבוצה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

 
שלושה זוגות יצאו כזכור מהריאליטי "הקבוצה",  כעת מסתבר שאף אחד מהם לא שרד. נטלי בן שמחון ונדב מנדלסון, כפי שדווח עוד בסיום הריאליטי נפרדו מספר שבועות רגע אחרי שחזרו ארצה מהצילומים, לא הופתענו כי גם על המסך השידוך לא נראה יציב.

שוהם סדובצקי ורועי ברקו שרדו חמישה חודשים ביחד מאז סיום צילומי הריאליטי ואף רצו לעשות את הצעד הבא בקשר ולעבור לקורת גג משותפת, אלא שבחודש שעבר בישרו השניים ברשתות על פרידה. כעת מצטרפים אליהם ניב שגב ועדן ענבר שכבר עשו את הצעד הבא בקשר ושכרו קורת גג משותפת. אחרי חצי שנה של זוגיות ניב ועדן פירקו את החבילה ולא עברו את מבחן המגורים המשותפים. 

רועי ברקו, ניב שגב (צילום: ערן לוי)
רועי ברקו, ניב שגב (צילום: ערן לוי)