בסוף השבוע האחרון יצא בן זיני בראיון מרגש למהדורת חדשות 12, בו דיבר לראשונה עם דמעות בעיניים על המעצר של אביו יקותיאל זיני והאשמות המיוחסות לו בגין הברחת סמים הגדולה בישראל בסך 40 מיליון שקלים. בן זיני סיפר בראיון שהוא יעמוד מאחורי אביו לא משנה מה עשה, בדיוק כפי שאביו עמד מאחוריו כל החיים.

זאת הייתה שנה מטלטלת לבן זיני, שבדיוק יצא לראשונה  לפני כשלושה חודשים עם קריירת סולו בלי טיילור מלכוב ועם מופע ראשון סולד אאוט ברידינג 3, ואז חודש אחרי הגיעה הפרשה המטלטלת עם מעצר אביו שנפלה כרעם ביום בהיר על המשפחה.

View this post on Instagram

A post shared by Ben Zini (@benzini10)

בן זיני שמר על שתיקה רועמת עד הריאיון בסופ"ש האחרון, וכעת חושף הוא חושף המהפך הגדול שעבר, כששיתף תמונה שלו בשנת 2022 עם בטן נפוחה, ותמונה לשנת 2023 עם גוף חטוב. לצד התמונה כתב: "אף פעם לא באמת סבלתי מעודף משקל, אבל כן מצאתי את עצמי שנה שעברה במשך חודשים שלמים לא עושה פעילות ספורטיבית ומכניס לפה בלי חשבון מזון מעובד וערמות של ג׳אנק פוד. הייתי נורא ממורמר באותה תקופה. מהמראה שלי, מהעייפות המתמדת ומהתסכול שאני מתנשף אחרי 4 מדרגות".

"מעבר לתוצאות הפיזיולוגיות שאפשר לראות בתמונה אני דווקא רוצה לשים דגש על הנפש. יש משפט שאומר ׳נפש בריאה בגוף בריא׳ - אני חד משמעית מאמין בו. מאז שהתחלתי להתאמן ולשמור תזונה אני מרגיש פי אלף יותר בריא בנפשי. זה מתחיל בשגרה ובסדר שפעילות ספורטיבית מכניסה לחיינו וממשיך בפריקת כל המחשבות והכעסים שלנו בעת הפעילות. ממש כמו פסיכולוג."