בר רפאלי חושפת: "טיקטוק זה פתטי, אבל גם אני" (ראיון: נועה רחמים, צילום: עידן זקן)

הבוקר (רביעי) התקיימו צילומי הקמפיין החדש והשלישי במספר של מותג החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA בהובלת הפרזנטורית הצמודה, הדוגמנית ואשת העסקים בר רפאלי. הצילומים התקיימו בסטודיו בתל אביב וכוללים פרסומת לטלוויזיה, לדיגיטל וסטילס לשימוש המותג. בין החלפת סט אחד לאחר, תפסנו את רפאלי לראיון חשוף בו סיפרה על הילדות ליב ואל, שכבר רוצות להתקדם לפרונט ולהיחשף ועל ההצהרה על כך שאמרה שטיקטוק זה פתטי, אלא שבסוף החליטה לפתוח אחד כזה בעצמה. 

מה אנחנו עושים כאן היום?
"מצלמים פרסומת ל'פמינה', בין הרבה מראות עם הרבה זוויות. זה קצת קצת קשה אבל נורא יפה".

עונה חדשה ל'רפאליס' בקרוב. ציפית לכל הבאזז הזה סביבכם?
"יש באזז סביבנו? אני לא רואה את הבאזז הזה. נראה לי מה שרואים מבפנים, לא רואים מבחוץ".

בר רפאלי (צילום: לנס הפקות)
בר רפאלי (צילום: לנס הפקות)


נראה לי שאם לא היה באזז לא הייתה עונה שניה.
"אה אז את קוראת לזה באזז, אני קוראת לזה הצלחה". 

הריאליטי השפיע על היחסים המשפחתיים?
"ברור. זה קירב אותנו, אנחנו מבלים הרבה יותר זמן ביחד בכורח הנסיבות וזה כיף". 

יש משהו חדש שהכרת על אחת הדמויות במשפחה, שלא ידעת עד הריאליטי?
"לא, זה מאוד ברור מי על איזה משבצת. לי אין הפתעות, אני חושבת שמבחוץ יש, כי לא באמת מכירים אותנו. בשתי דקות (ראיון) שנותנים לנו פעם בכמה חודשים, אי אפשר באמת להכיר. פעם ראשונה שמבחוץ מבינים מי האנשים".

בר רפאלי (צילום: לנס הפקות)
בר רפאלי (צילום: לנס הפקות)

מה התגובות שקיבלתם?
"מדהימות. אני חושבת שלהורים שלי זה היה נורא חשוב. מאז ומתמיד מדברים עליי ואוהבים ולא אוהבים. מאז שאני קטנה החלטתי להרחיק את זה ממני, אני לא קוראת תגובות. זה לא מעניין אותי מה אומרים עליי, זה לא נכנס. גם לא  הטוב, אגב. אני הודפת את זה ואני מניחה שבתור הורים קשה לשמוע ביקורת על הילדים שלך. פתאום שיש ביקורת טובה ואנשים אומרים 'אה עכשיו אנחנו מבינים, זה לא כי את סנובית. זה כי הפפראצי זו פלטפורמה נורא מלחיצה ולא נעימה. כשמדברים איתך את סבבה'. אז ההורים שלי נורא גאים שהם יכולים לראות את הילדים שלהם ואת החינוך שהם נתנו לנו". 

חלק מההצלחה של הקרדשיאנס זה שהן פותוחות הכל. מראות את הבית, את הילדים ואת כל הריבים. את עדיין נזהרת. יש סיכוי שזה ישתנה בעונה הזאת?
"הילדים שלי מחוץ לתחום ובעונה הזאת כנראה שכן נצלם אצלי קצת. המשפחה שלי לא קשורה לזה, בעלי והילדים. הם לא מהעולם הזה ולא קשורים לזה, אז נתרחק משם קצת ונלך יותר לבית של ההורים שלי". 

יכול להיות שעוד כמה עונות הבת הבכורה תגיד 'אמא, אני רוצה גם להשתתף'?
"שמעי זה יכול להיות אבל בגלל שאני מכירה את בעלי קצת, הוא יגיד לה שלא".

אה, עדי הוא המגונן?
"ברור, זה לא רק הוא מפחד. זה גם אני מפחדת אבל הוא עומד יותר במילה שלו. אני כבר הייתי אומרת משהו אחד ועושה משהו אחר. הוא הבן אדם היותר מחושב מאיתנו ואנחנו דואגים. יש בעולם שלנו אנשים.. את קוראת בחדשות ושומעת על דברים שקורים. את נורא שומרת על הילדים שלך כל החיים שלא יקרה להם שום דבר, ואז מה את עושה בזה אם את שמה אותם בפרונט ויודעים איך הם נראים? גם ככה זה קשה ואת רוצה לגונן ולשמור. זו חרדה. איך אמא שלי אמרה לי שנולדה ליב? 'עכשיו תסתובבי עם ה-50 ק"ג על הגב'. אז גם ככה זה נורא קשה". 

אגב אמרת שאת לא עומדת במילה שלך. אמרת שטיקטוק זה פתטי ופתחת טיקטוק.
"טיקטוק זה באמת פתטי, אבל גם אני, מסתבר".

בר רפאלי (צילום: לנס הפקות)
בר רפאלי (צילום: לנס הפקות)

היה גם את הקטע עם אדם לוין שאמרת שזה פתטי להצטלם עם סלבס. אני אשמח שתגידי מה עוד פתטי בעינייך.
"לא, לא, לא. זה פתטי להצטלם עם סלבס, זה נכון. במקרה של אדם, חברות שלי רצו להצטלם איתו. אז אמרתי לו 'אכפת לך?'. הן יודעות שהן פתטיות. אני גם פתטית, הצטלמתי גם עם מפורסמים בחיי. פשוט אנשים שלי עושים את זה, נגיד ברוס ספרינגסטין, לא יכולתי. ראיתי את כולם וזה לא עניין אותי. אני אתן לך סקופ, לפני חודש הלכתי ברחוב במדריד ופתאום עוצרת אותי מישהי ואומרת לי: 'בר?', ואני כזה אומרת לעצמי 'להסתובב או לא להסתובב?', והסתובבתי והיא אומרת לי 'איטס מי פנלופה', פנלופה קרוז, אבל לא הצטלמתי איתה".

אם עכשיו תראי את ליאו?
"אני לא אצטלם איתו, יש לי מספיק תמונות איתו". 

הבנות כבר מתחילות לעשות סימנים של "אמא אני גם רוצה להצטלם"? או שהן רחוקות מזה?
"לצערי כן. ליב כבר שאלה אותי למה אני לא מעלה אותה לטיקטוק ואל אומרת שהיא רוצה להיות דוגמנית. כן, הן מתחילות להראות סימנים".

תצטרכי להתמודד עם זה מתישהו.
"מתישהו, בואי נקווה שזה יהיה מאוד רחוק מעכשיו. עכשיו אנחנו מתעסקים בקטע של הפלאפון. היא בכיתה א' והיא רוצה בכיתה ב' אני רוצה טלפון ואנחנו אומרים אולי בכיתה ג'. כל דבר בעיתו, יש מספיק דברים להתמודד איתם".

יש דברים חדשים ומרגשים על הפרק?
"כן, אני לא יכולה להגיד. יש כל מיני דברים ועכשיו אני קצת יותר מתפנה כי הילדים גדולים, אז אני חושבת על כל מיני דברים שמעניינים אותי ומסקרנים אותי. יש כל מיני דברים אבל אני רוצה להגיד לך שאני בעיקר אומרת תודה על זה שאני פה. אני עובדת ומצלמת וזה נותן לי תחושה מאוד גדולה של סיפוק וגאווה". 

בר רפאלי (צילום: לנס הפקות)
בר רפאלי (צילום: לנס הפקות)