אנשים טובים באמצע הדרך. מחסום חניה נחת על ראשה של השחקנית חלי גולדנברג ברמת החייל. היא התרסקה על הרצפה וחטפה מכה נוספת מגדר הבטון הסמוכה. למזלה, למקרה המצער היו עדים חמישה אזרחים טובים שהיו בסביבה, סייעו לה להגיע למרפאה וגם הזמינו עבורה מונית. זה נגמר בחמש סיכות בראש. גולדנברג לא מפסיקה להלל ולשבח את החמישייה שסייעה לה בשעת צרה.

גולדנברג, איתרת את הצדיקים?
"לא".

חלי גולדנברג (צילום: עידו לביא)
חלי גולדנברג (צילום: עידו לביא)

אשת הטלוויזיה המתחזקת צופית גרנט, ובעלה, הזמר שולי רנד, קפצו לצילום רנטגן אצל הרב איפרגן בנתיבות, וישבו איתו לשיחה צפופה.

צופית גרנט, שולי רנד והרנטגן (צילום: פרטי)
צופית גרנט, שולי רנד והרנטגן (צילום: פרטי)

האומן הרב־תחומי עו"ד חץ־דוד עוזר, שהוביל את עלה ירוק בבחירות האחרונות ומוכר מהשיר הקודם שפרסם, "ראש השנה", ומתערוכת המחאה "אני מאשים", העלה אתר ברכה שכולל שיר "נובי גוד" מקורי לנתניהו וממשלת ישראל בשם: "סנובים גודם וברכת שנה כלכלית מוצלחת לביבי וממשלת ישראל ה־37!". בקליפ המלווה את השיר רואים את חץ־דוד וכמה מחבריו, שהבולטת ביותר ביניהם היא הראפרית חן סילי שהייתה מועמדת ברשימת עלה ירוק, רוקדים וחוגגים את כניסת השנה החדשה.

חץ־דוד, אתה תולה תקוות בממשלה החדשה?
"אני מקווה להורדת יוקר המחיה וכמובן שחרור לחופשי של צרכני וצרכניות הקנאביס והשוק כולו. צעד חשוב ומוסרי שיש בכוחו להכניס לאזרחי ישראל עשרות מיליארדי שקלים ואף יותר. אם תלכו בדרך הזו, אני וכל צרכני וצרכניות הקנאביס נהיה איתכם!".