מפיקת העל אירית רחמים חגגה אתמול, בניגוד לשנים הקודמות, אירוע יום הולדת 49 מצומצם ואינטימי עם משפחה וחברים טובים ביניהם אופירה אסייג, פנינה רוזנבלום, ליאור נרקיס אישתו ספיר ואחרים. זאת שנה מלאה באתגרים חדשים עבור רחמים שעברה בימים אלה עם בן זוגה עמוס לבית חדש, וכעת היא גם מכריזה כי נראה אותה בכל בוקר על המסך כפאנליסטית בתוכנית של גאולה אבן.  

יום ההולדת של אירית רחמים (צילום: אינסטגרם)

לכבוד הכניסה לשנתה ה-50, רחמים סיכמה את השנה וכתבה: "מאיפה מתחילים לסכם את השנה המשוגעת הזו??? זו היתה שנה של חשיפה במלוא מובן המילה. הסכמתי השנה לחשוף. את עצמי. באמת. אם זה היה פשוט? לא תמיד. אם זה היה מדויק ומשמעותי? בעיניי, הכי. חשפתי בפני העולם את ההתמודדויות שלי, פתחתי את הארון הפרטי שלי במלוא מובן המילה". 

"זה היה משחרר ודרמטי, אבל בזכות היותי אני, הלכתי עם מי שאני עד הסוף, ובזכות כך חלקתי שפע עם אנשים שזקוקים לו. אני שואפת לחיות את חיי מתוך נתינה ומתוך רגש, ולא מוותרת לעצמי גם במחיר של ביקורת. תודה על שנה שבה עשיתי צעד עבור המשפחה שלי, ואת היומולדת הזו אנו חוגגים בבית חדש ומקסים. השנה בחרתי לחגוג את יום ההולדת שלי עם מעגל סופר סופר אינטימי, בניגוד לשנים קודמות. מרגיש לי מדויק". 

View this post on Instagram

A post shared by Irit Rahamim (@iritrahamim)

"אולי כי אני שומרת את החגיגות הגדולות לשנה הבאה (היוש 50, אני רואה אותך אי שם באופק) והיום בבוקר התחלתי פרק חדש וסופר מרגש בחיים המפתיעים האלו - אני מצטרפת כחברת פאנל בתכנית הבוקר החדשה ברשת 13 עם גאולה אבן, אז שנה חדשה, התחלה חדשה, ואני מאמינה שיהיו עוד הפתעות מאחלת ביום ההולדת שלי - קודם כל לכם אהבת חינם, סבלנות, להיות מאושרים בחלקכם... אני מאחלת לעצמי ליהנות מהבחירות שלי ומהחלטות שלי, מהדרך, לחיות את החיים האלו במלואם ,לראות את הטוב בכל אדם ובכל מצב, ולהוקיר את כל החסדים שהקב״ה עושה עמי בכל רגע ורגע".