זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה שיתפה את עוקביה בתחושות שלה מאז שיצאה מהבית הסגור וזכתה במיליון ש"ח ובאהבה חדשה, מי שהגיע למקום השלישי, שחף רז, שמאז שיצאו מהתכנית הפכו לזוג יונים שלא נפרדים לרגע, ועברו לגור יחד בהרצליה. עוקביה של עובדיה שאלו אותה איך הם מסתדרים בסוגיית הדת, כשהיא שומרת שבת והוא לעומתה, לא.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

היא השיבה: "זה נורא תלוי באדם שאיתו את מנהלת את מערכת היחסים. היו לי בעבר כאלה שלא צלחו והרבה בגלל הפער הזה ולעומת זאת עם שחף זה לא מהווה בעיה בכלל. אני חושבת שבסיטואציה כזו חשוב לזכור שיש מולנו מישהו שלא רואה או גדל על הדברים שאנחנו רגילים ורוצים לעשות, ולתת את הבחירה לכל אחד לעשות את מה שנכון לו ולא ללחוץ. ברגע שיש אהבה והרצון הוא להיות ביחד, יותר קל למצוא את ההתנהלות שעושה טוב לשני המדדים ולזכור שהמטרה המשותפת היא שיהיה טוב, גם אם זה ביחד בבית או לפעמים בנפרד, שכל אחד עושה את מה שבא לו באותו וגם זה בסדר".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שחך רז וטליה עובדיה (צילום: אור גפן)
שחך רז וטליה עובדיה (צילום: אור גפן)

עוד נשאלה עובדיה: "במה את הכי מתגאה שהצלחת?", וענתה: "מעבר להכל מתגאה שהצלחתי להוכיח שאפשר להגיב אחרת. עוצרים אותי המון ברחוב ואומרים לי 'איך הצלחת? אני ממזמן הייתי מתפוצץ'. עצם זה שהצלחתי להראות שאפשר להגיב גם באיפור ובדרכי נועם לסיטואציות קשות, זה משהו שאני מאוד מתגאה בו והייתי רוצה שאנשים יאמצו כי זו דרך התמודדות שלגמרי מקלה על ההתמודות האישית שלכם. ההשפעה כאשר אנחנו נופלים לאנרגיה שלילית היא יותר גדולה ממה שאנחנו מודעים אליה. האופן שבו אנחנו מתייחסים לסביבה הקרובה שלנו, משפיע באופן ישיר על צורת ההתייחסות שלהם כלפינו. תהיו טובים וזה יחזור אליכם כמו בומרנג".

אחרי שלושה חודשים בחוץ אפשר לסכם, יש שינוי בתור טליה, הבן אדם שיצא?
"בגדול נשארתי בדיוק כמו שאני, רק טיפה יותר חזקה, כי הוכחתי לעצמי שאני יכולה לעמוד בסיטואציות שלא חשבתי שאעמוד בהן. השינוי יותר נובע בהסתכלות שלי על דברים. החיים הפכו להיות שונים מאוד ממה שהכרתי ובתקופה של שלושה חודשים חוויתי חוויה שאפשר לפרוש אותה גם על שלוש שנים ברמת האינטנסיביות, הלמידה והחישול שחוויתי ואני כל הזמן מזכירה לעצמי להגיד תודה, גם שזה לפעמים מרגיש אינטסיבי מדי. היום אני משתדלת תמיד לעצור ולהעריך את הרגע ולחשוב איך אני הופכת את כל השינוי הזה לכמה שיותר מועיל. לעשות טוב, לעשות דברים שגורמים לי לסיפוק ואושר ולהעניק כמה שיותר לאנשים שאני אוהבת". 

שחף רז וטליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שחף רז וטליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)