יעל שלביה ועומר אדם מתרגלים בימים אלה לחיים החדשים שלהם בדובאי, שם הם מתגוררים כפי שדיווחנו לכם לראשונה, בבניין מגורים יוקרתי רב קומות הכולל שומר בכניסה, חדר כושר ובריכה. בעוד הם נמצאים במרחק טרנס אטלנטי של שעתיים וחצי שעות טיסה מנתב״ג, בארץ הם מככבים בעל כורחם בכותרות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הכותרות המסעירות האחרונות היו השבוע בעקבות עקיצה מכוערת של אקסית של הזמר נגד יעל שלביה. כזכור, בראיון לגיא פינס חשפה הדוגמנית היפיפיה רגע לפני שירדה מהארץ, כי הזמר מעולם לא קרא לה בשמה הפרטי אלא בכינוי חיבה ׳פרח׳, אלא שהאקסית המיתולוגית של עומר אדם, דנה אמסלם, כוכבת "האח הגדול", מיהרה לסנן את ההתלהבות של שלביה ושיתפה סטורי עקיצה ובו התכתבות עבר שלה עם הזמר שם זכתה גם היא לכינוי ׳פרח׳ וכתבה: ״סורי בייבי הוא קורא ככה לכולן, והייתי פה לפנייך״.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

דנה אמסלם (צילום: נוי עינב)
דנה אמסלם (צילום: נוי עינב)

TMI הסקרן ערך בירורים מקיפים עם מקורביה של שלביה וניסה לברר איך הדוגמנית המצליחה הגיבה לעקיצה של אמסלם. האם זה הוביל למריבה בינה לזמר המפורסם, והאם שלביה מתכננת להגיב לאמסלם בחזרה. מקורביה של שלביה ששוחחו איתה בסמוך לפרסומים ליחששו ל-TMI ששלביה כל כך בטוחה במעמדה ומקומה בזוגיות עם עומר אדם שזה ממש לא עניין אותה, והיא לא התייחסה לדברים של דנה. היא לא מתכוונת להגיב או להתייחס לזה בשום צורה. היא במקום אחר, ושום דבר לא מערער את הזוגיות שלהם.

עומר אדם ויעל שלביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם ויעל שלביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)