אם פספסתם את הלהיט החדש של נטפליקס "וונסדיי", אז הגיע הזמן שתעשו בינג', כי הדבר הכי חם בתחילת 2023 זו השחקנית הצעירה, ג'נה אורטגה, שזכתה ברגע לתהילה. למרות שרק עכשיו התפרסמה בענק, השחקנית הצעירה בת ה-20 התמסרה למקצועה במשך שנים והופיעה בכמה מהסדרות המצליחות ביותר. 

אם פניה של אורטגה מוכרות לכם, נספר לכם שהיא השתתפה בעונה השנייה של הלהיט "YOU" המשודר גם הוא בנטפליקס, בסדרה "ג'ין הבתולה" ובסדרת סרטי "הצעקה". עם זאת, השחקנית הצעירה חשפה בראיון שנערך לאחרונה כי להוריה אין עניין בתעשיית הקולנוע. "יש לי משפחה מאוד תומכת", ציין אורטגה. "הם הקריבו הרבה כדי שאוכל לעשות את מה שאני עושה. דבר נוסף שאני אוהבת אצלם זה שלא אכפת להם בכלל ממה שאני עושה. אין להם שום עניין בעולם הזה או בתעשיית הקולנוע".

''ונסדיי'' (צילום: נטפליקס)
''ונסדיי'' (צילום: נטפליקס)

"יכולתי לחזור הביתה מהעבודה עם אנשים מגניבים, אנשים בולטים, אנשים שאני מסתכלת עליהם, והם לא התעניינו. הם אמרו, 'היי, לא שטפת את הכלים לפני שהלכת, אז את תצטרכי לעשות אותם כל השבוע'". בכל הנוגע לחייה הרומנטיים, נכון לרגעים אלו, נראה שאורטגה רווקה ואינה יוצאת עם אף אחד. עם זאת, השחקנית שומרת מאוד על פרטיות לגבי חייה הרומנטיים ולא משתפת במידע על כך. 

לעומת זאת, בשנת 2018 שמה של אורגטה נקשר לשחקן אשר אנג'ל לאחר שהשתתפו יחד במסיבת ליל כל הקדושים של האתר Just Jared והתחפשו לזוג לשעבר אריאנה גרנדה ופיט דוידסון. היו שמועות גם עליה ועל הזמר ג'ייקוב סרטוריוס לאחר שהופיעה בקליפ 'צ'פסטיק' שלו, שם חלקו נשיקה. לעומת זאת בפודקאסט "Just Between Us" שהיא מעולם לא יצאה עם אף אחד מהבנים אליהם שמה נקשר במדורי הבידור.

View this post on Instagram

A post shared by Jenna Ortega (@jennaortega)