אתמול הצטלמו הפרזנטורים של רשת האופנה "TwentyFoeSeven" לקמפיין החדש של המותג, הפרזנטור הראשי יהונתן מרגי לצד הפרזנטוריות הלוהטות השורדת מאיה קיי, ומישל גרציג. חוץ ממפגש מכונן שנרשם בין צמד האקסים מרגי ומאיה קיי, נרשם אירוע חריג בעולם האופנה.

גם תומר הכהן, בן זוגה הנוכחי של נועה קירל, משמש כפרזנטור של המותג והצטלם לקמפיין, אך עבורו נקבע מועד אחר, יום למחרת, כלומר היום. ברגעים אלה ממש מצטלם הכהן למותג יחד עם הבנות קיי וגרציג, שנאלצו להגיע ליום צילומים נוסף הפעם לצד הכהן, בעוד אתמול הצטלמו כזכור לצד מרגי. 

יהונתן מרגי, מאיה קיי ומישל גרציג (צילום: בת שחר ניסן)
יהונתן מרגי, מאיה קיי ומישל גרציג (צילום: בת שחר ניסן)

אז האם ההפרדה בין הכהן למרגי הייתה מתוכננת מראש? האם השניים סירבו להצטלם ביחד ודרשו ימים נפרדים ולכן בחברה השקיעו עלויות רבות של יום צילומים נוסף לכל אחד מהם?

TMI בירר וגילה כי הכהן חזר אתמול בלילה מפריז מהחופשה עם בת זוגו קירל, ולכן לא יכול היה להגיע ליום הצילומים שנקבע עם מרגי והבנות. כשבדקנו מדוע לא דחו ביום אחד את הצילומים עד לחזרתו של הכהן הובהר לנו כי בעוד הכהן נחת בלילה, מרגי טס הלילה בחזרה לארה"ב לתקופה ממשוכת בת חודש וחצי לקידום הקריירה הבינלאומית. כלומר לא הצליחו בהפקה למצוא יום ששני הצ'ילבות נמצאים בארץ במקביל.

תומר הכהן, מישל גרציג ומאיה קיי (צילום: בת שחר ניסן)
תומר הכהן, מישל גרציג ומאיה קיי (צילום: בת שחר ניסן)

מקורב לצלחת מסר ל-TMI בבלעדיות שהרעיון לא רחוק מהמציאות "עד עכשיו מנהליו של מרגי נמנעו מלהפגיש את מרגי באותו סט צילומים עם תומר הכהן, וזה ברור למה כי נמנעו מכותרות על השניים. אבל בצילומים המדוברים שנערכו היום נראה כי מרגי ומנהליו שיחררו, כי אכן נדרשו השניים להצטלם יחד באותו מועד, אבל בגלל אילוצי זמנים וטיסות של השניים נאלצו בחברה לצלם אותם בנפרד".