הקומיקאית תום יער הצליחה להדאיג את עוקביה עם תמונה שלה שוכבת על מיטת בית החולים, כשמסכה על פניה והיא נראית מותשת וחולה. יער שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות כי החליטה לדחות את ההופעה הצפויה לה ביום חמישי הקרוב והסבירה את הסיבה הרפואית לכך. "עשור כבר שאני מופיעה כל סופשבוע ופוגשת אתכם ומצחיקה אתכם ואוהבת אתכם נורא נורא - ומעטות עד לא קיימות הפעמים שבהן אני דוחה או מבטלת הופעה, ההפך, הסיפורים על הופעות שנתתי בשיא הכוח כשאני או בהריון בבחילות או עם חום גבוה חולה ואפילו פעם אחת גם עם כתף פרוקה או אחרי יומיים בלי שינה - הן הסיפורים שאני תמיד מתגאה בהן", כתבה יער.

"עם כל זה, את ההופעה הקרובה בבית החייל בתל אביב ביום חמישי אני נאלצת בצער רב לדחות. זה התחיל לפני חודש עם שפעת ואני לא מצליחה לנוח כדי להבריא, אז זה כל פעם מסתבך עוד ועוד. בעצת הרופא שלי (בהוראתו יותר נכון)אני לוקחת הפסקה קצרצרה למנוחה ואיפוס המערכת. לא לדאוג, את כל ההופעות של שבוע הבא אני כבר אקיים כמו שצריך, אבל בכל הכאוס של החיים עם קריירה ותינוק ועניינים אני חייבת לקחת אחריות כדי להמשיך להצחיק אתכם עוד שנים רבות. תאמינו לי שאם אני דוחה הופעה זה מסיבה משמעותית וטובה. די, אני סמרטוטה וחייבת להבריא", כתבה הקומיקאית.

תום יער (צילום: אביב חופי)
תום יער (צילום: אביב חופי)


עוד הוסיפה יער והרגיעה: "הכרטיסים שרכשתם תקפים ואוטומטית תקבלו כרטיסים לתאריך החדש. אני אוהבת אתכם, מתנצלת ומאחלת לכולם בריאות בריאות כי בסוף אי אפשר לכייף בלעדיה, תודה על ההבנה, תום והצוות. בתמונה אני במוקד מתלוצצת עם רופאיי המודאגים שהכי לא מתלוצצים בחזרה שבוע שעבר בלילה אחרי יום צילום ארוך".

View this post on Instagram

A post shared by Tom Yaar (@tomyaar)