לפני כחודשיים חשפה כוכבת העונה האחרונה של "אהבה חדשה", דנה בן ארי כי היא חווה דכאון, ונמצאת בתקופה מטלטלת: "מוצאת את עצמי עצובה המון, מדוכאת, לא שמחה בכלום. מוצאת את עצמי בוכה המון, גם כשאין סיבה". הבלוגר עומרי חיון פרסם באותה עת כי לאור מצבה הנפשי, בן ארי אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי, כתב: "נכנסה לדיכאון קשה מאוד ואושפזה בבית החולים", אלא שמדובר במידע שקרי שאין לו שום קשר למציאות. 

עמרי חיון (צילום: דני מרון)
עמרי חיון (צילום: דני מרון)

כעת משגרת בן ארי באמצעות עורכי דינה מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים נגד הבלוגר בגין לשון הרע ודיבה, עבורו דורשת בן ארי פיצוי בסך 250,000 שקלים, הסרת הפרסום והתנצלות.  כמו כן, בן ארי מצטרפת לכוכב "האח הגדול" קאזם חליליה שהגיש מכתב תביעה נגד הבלוגר בגין לשון הרע, וליטל סמדג'ה שהגישה תלונה במשטרה. בן ארי אישרה את פרטי הידיעה.

עומרי חיון מסר ל-TMI: "אני מרגיש את מכבש הלחצים שמופעל נגדי בימים האחרונים ומאז שנכנסתי לתחום לפני 16 שנה, לכל אתרי הרכילות והבידור יש אינטרסים אישיים וכלכליים, כמו קשת 12 ורשת 13 שמציפים אותנו בראליטי ואנחנו מסקרים אותם בחינם. קאזם הגיש מכתב תביעה, ליטל סמדג'ה מהישרדות הגישה תלונה במשטרה ועכשיו דנה מתלוננת על אייטם מלפני שנה כשהייתי בהתקף פסיכוטי. אין שום רגישות כלפי רק שנאת חינם. יש קליקה שהתחברה נגדי ועושה הכל לחסל אותי, הכל בלוף אחד גדול ויש גורמים שעושים הכל למחוק אותי".