הדוגמנית עדן פינס היא אחת מהעסוקות ביותר בתעשיית הבידור והאופנה, ובימים אלו היא מתרוצצת בין צילומי קמפיינים בחו"ל, חזרות למחזמר "אישה יפה" בכיכובה ותיחזוק מערכת היחסים החדשה עם כוכב נטפליקס סימון סוסינה שחי מעבר לים. ועל אף שבעמוד האינסטגרם שלה החיים נראים נוצצים, הפעם היא החליטה לחשוף גם את הצדדים הקשים יותר שהיו חווה: 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עדן פינס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן פינס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסטורי שהעלתה ברשתות החברתיות סיפרה הדוגמנית: "כבר כמה ימים שאני מרגישה חלשה, נפוחה - ואז הגיעה התופעה בפנים. לא ישנה, מלאה בסטרס, במחשבות, לחץ אולי בממעבר הדירה, אולי ממירוץ החיים.. אני גם אדם כזה שהכל בא לו בבום. יכולה לנוח שבוע שלם ואז בדקה ה-90 הכל מתקבץ ל-5 ימים ואין לי דקה לנשום. ליטרלי לנשום!". 

"ואני פריק קונטרול, קשה לי להאציל סמכויות בעיקר כי אני קשה עם עצמי ורוצה לעשות את הכל לבד. אולי זו שריטה אולי זה אופי אבל היום החלטתי לעצור. לא ביטלתי תכניות אבל הזזתי כמה שיכולתי. הגוף שלי צעק הצילו", הוסיפה בהמשך, ולבסוף פנתה אל עוקביה: "אם יש מישהו שנמצא במצב כמוני - אני רוצה להזכיר לו שזה בסדר לעצור ולחשוב על עצמכם! על הנשמה שלכם! היא רואה ושומעת הכל. זה בסדר לקחת ברייק ויותר מזה זה חשוב - כי בסוף אף אחד לא ידאג לנו כמו שאנחנו נדאג לעצמנו".