כוכב "הבוזגלוס", אוהד בוזגלו, שרגיל להתפאר באורח חיים נהנתי שכולל מסיבות, מסעדות והרבה מאוד בנות, בלי להתחייב לאף אחת מהן, נפרד לפני שבועיים מזוגתו מריה וכעת עולה לכותרות שוב, והפעם בגלל נושא אחר לחלוטין. בוזגלו הגיע לפגישה עם מפיק מוכר בתעשייה על מנת לארגן את חגיגות יום הולדתו הקרב ובא. 

אלא שלאחר שדיברו, צחקו ואכלו, בוזגלו ומנהלתו עזבו את המקום וזמן קצר לאחר מכן קיבלו טלפון מהמסעדה על כך שהחשבון לא שולם. מנהלתו של בוזגלו מיהרה להוציא את כרטיס האשראי ולשלם, אלא שהמלצר בחר שלא לשתוק על כך ופרסם ציוץ בטוויטר על התקרית. בתכניתם של דרור רפאל וארז קליימן ברדיו 90FM, החליטו להפתיע את בוזגלו בשיחה בהפתעה, כדי להבין בדיוק מה קרה שם. 

אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)

בוקר טוב, אוהד בוזגלו, התעוררת?
"הערתם אותי".

מה איתך?
"וואלה, תקופה מורכבת".

מה קרה?
"אני ומריה נפרדנו לפני שבועיים וחצי".

זה כבר היסטוריה, זה כבר ישן.
"אה, אז מה חדש עכשיו?".

אוהד בוזגלו מסביר למה החשבון במסעדה לא שולם (באדיבות רדיו 90FM)

ראינו שישבת במסעדה ואכלת וקמת בלי לשלם. מלצר טען שאכלת בשווי 300 ש"ח והלכת בלי לשלם. אכלת טוב וזה עוד בלי מריה.
"בדובאי היה לנו שולחן של 3000 ש"ח ואני לא זוכר שקמתי והלכתי. האמת שזה מביך הסיפור הזה עם הבן אדם הזה. איזה אנשים יש, מה אני אגיד לכם. אני אגיד לכם מה קרה, אני הלכתי לפגישה עם המנהלת שלי כדי לארגן את יום ההולדת שלי, עם איזה מפיק. עשינו את זה גם שנה שעברה והוא מארח במלון בלובי. אני יושב איתו אוכל והולך והוא ממשיך לפגישה הבאה באותו מקום. גם שנה שעברה, באתי, אכלתי איתו והלכתי ולא ביקשו כלום. גם השנה הגענו, אכלנו, צחקנו והלכנו, והמפיק נשאר שם. אז המנהלת שלי קיבלה טלפונים מהמלון שהארוחה לא שולמה, אז היא נתנה את האשראי ושילמה. הבחור הזה, המלצר, אני לא אשתוק על זה כי כבר יש כותרות וזה מביך, ואז הוא צייץ ש'אוהד בוזגלו לא שילם'. ישר שילמנו ברגע שהתקשרו, אין לי מושג למה המפיק לא שילם". 

כשקמת לא זרקת למפיק, מה לגבי תשלום? לא זרקת שטר של מאה?
"קודם כל אנחנו חברים, אתה יודע".

מה עם טיפ למלצר?
"בסגנון חיים שלי אני מזמין הרבה אוכל ונותן הרבה טיפים. אם הייתי חושב על כסף הייתי איש עסקים אבל אתם יודעים מי אני ואיך אני חי. זה היה מביך ופגע לי בבטן הרכה".

אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)