עורכת הדין ואשת התקשורת כנרת בראשי קיבלה בשבוע שעבר הצעת נישואים מהאקס שלה, איש עסקים ידוע ומוכר, שאיתו היא כבר לא מחליפה משפטים משמעותיים במשך כשמונה חודשים. זה קרה בתחילת השבוע שעבר, כשבראשי והאקס היו בארוחת ערב עם חברים במסעדה. בתום הארוחה, בלי דרמה מיוחדת, הניח האקס בפני בראשי קופסה עם טבעת ואמר לה ״תבחרי את המקום והזמן״. בראשי עשתה "לחיים" עם החברים, לא נתנה תשובה ברורה וכשיצאו אמרה לו בדיסקרטיות, לדברי החברים, שזה לא יקרה. ליאורה, חובבת של סיפורים רומנטיים, התקשרה לבראשי כדי לברר את הסוגיה.

עו"ד בראשי, חשבתי לתומי שהתנגדויות זה רק בבתי המשפט.
"לא נעים לי שלא שומרים על הפרטיות שלנו, אבל תמיד יישאר לו מקום של כבוד בחיי. הוא איש יקר לי וחבר שלי לחיים. לא הכל חייב להסתיים בחתונה״.

> אירוע נבחרי השנה לשנת 2022 של קבוצת "בניין ודיור" התקיים באולם התצוגה של "GORENJE", מותג מוצרי החשמל היוקרתי מבית קבוצת ח.י. בהרצליה. באירוע נבחר ינאי פרישר גוטמן בקטגוריית אדריכל השנה בתחום בתים פרטיים כבחירת המערכת, והצטלם למזכרת עם עדי כדורי - מנהלת קשרי אדריכלים קבוצת ח.י. וענבל כץ־אמסלם - מנהלת שיווק קבוצת ח.י.

ינאי פרישר גוטמן (צילום: איציק בירן)
ינאי פרישר גוטמן (צילום: איציק בירן)


> עמותת אלין־בית נועם, הפועלת למען אנשים עם מוגבלות, הרימה ערב התרמה שנתי בהיכל התרבות עם בכירי המשק ועם אהוד בנאי, שריגש את האורחים לאחר שסייר במרכז בקריית אונו. את האירוע הובילו איקי בר חיים, מנכ״ל העמותה, ורונן טוב, המשמש כיו״ר אגודת הידידים.

> בית האופנה משכית והמעצבת שרון טל מובילים פרויקט להעלאת המודעות למאבק באלימות. מי שמובילה את הפעילות היא סיגל ויצמן אהרוני, אחראית על תיק הנוער בעיריית ת״א. בין המשתתפות המצולמות: ורד רוזן.

> ונסיים באייטם אופטימי, אנושי ועמוס חמלה. אלה איילון ידועה כבחורה שאוהבת בעלי חיים במיוחד. לאחרונה היא נצפתה ברחוב מעניקה מחסה לעכבר ומכסה אותו בחתיכת עיתון. שבת שלום.

אלה איילון (צילום: אור גפן)
אלה איילון (צילום: אור גפן)