צופית גרנט־רנד, שזכתה בחצי מיליון שקל בתביעת לשון הרע נגד מיכל רנד, האקסית של בן זוגה שולי, לא קיבלה את הכסף ולכן לקחה את הגברת רנד להליך של חדלות פירעון. בשבוע שעבר הושמעה בקשתה של גרנט בפני השופטת דר להב בבית משפט השלום בראשל"צ.

מיכל רנד, יהיה סוף טוב לפרשה?
״על זה נאמר, הרצחת וגם ירשת? חדלות הפירעון על סך חצי מיליון שקל שהגישה נגדי גרנט, על פסק דין שבו זכתה בהיעדר הגנה, יצאה לדרך, והיא שולחת את ההוצל"פ אליי הביתה כאילו יש שם מה לעקל. היא לא תבעה שאשלם, היא תבעה כדי להתקזז, כדי ששולי לא ישלם לי. שימי לב שהיא תבעה בדיוק את אותו הסכום שבית הדין המליץ למתן הגט, 500 אלף שקל״.

עו"ד אופיר פדר, המייצג את צופית גרנט־רנד: "גרנט־רנד אינה מוצאת צורך להרחיב מעבר לכך שבית המשפט אמר את דברו - הן בחיוב הכספי שהשית על מיכל רנד והן בהכרזה עליה כעל חדלת פירעון, על כל המשתמע".

צופית גרנט, שולי רנד (צילום: דנה קופל)
צופית גרנט, שולי רנד (צילום: דנה קופל)

דניאל גרינברג סיימה השבוע את קמפיין המודעות לבטיחות באתרי הבנייה בישראל. במהלך הקמפיין ביקרה גרינברג עם ניידת השידור של ״הקרן לעידוד ופיתוח הבנייה בישראל״ ב־20 אתרי בנייה מדן ועד אילת, וראיינה כמאה מנהלים ועובדים באתרים אלו.

דנית גרינברג (צילום: פרטי)
דנית גרינברג (צילום: פרטי)


> איש העסקים אלדד ניצן, הבעלים של קבוצת ניצנים, חנך מתחם משרדים חדש במגדל בסר בפ"ת בנוכחות כ־200 אורחים, בהם: שר הכלכלה ניר ברקת, שר החוץ אלי כהן, אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, קבלנים, מלונאים ותעשיינים.