בחודש אפריל האחרון הלך לעולמו איש העסקים איתן ורטהיימר, שהוא גם אביה של השחקנית והדוגמנית מאיה ורטהיימר. לדבריה, לפני מותו היא ואביה סיכמו כי במידה ויש חיים אחרי המוות, הוא ישלח לה סימן. תבחרו להאמין או לא, אך סרטון שהיא העלתה הבוקר לרשתות החברתיות בהחלט גרם לנו לתהות - האם מדובר ברגע מקרי או שאכן זהו סימן מאביה המנוח? 

ורטהיימר סיפרה כי לפני שחייו של אביה נגדעו בטרם עת, היא בנתה עבורו פלייליסט מוזיקלי, וכאשר שיריו של הזמר פול סיימון היו מתנגנים ברקע, הוא מיד היה מחייך. לאחרונה, במהלך טיול שגרתי שעשתה עם בעלה אסף זמיר ובתה אסיה בסנטרל פארק בניו יורק, שם הם חיים בימים אלו, הגיע בדיוק הסימן המדיוק לו חיכתה. 

תחילה היא החלה לשים לב כי בדרך חזרה לביתם שפיריות החלו לחוג סביבה באופן משונה, ובהמשך כשהלכה לשירותים הבחינה שוב באחת בולטת במיוחד. צירוף המקרים הפך לממשי יותר כשלפתע, כשהחושך כבר החל לרדת, היא ובעלה הבחינו שממש לידם מתהלך הזמר האהוב על אביה - פול סיימון. 

מאיה ורטהיימר עם הוריה איתן ואריאלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר עם הוריה איתן ואריאלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ההתרגשות שהציפה את השחקנית הובילה אותה לפנות אל סיימון ולספר לו על כמה מרגש היה אותו הרגע עבורה. השניים הצטלמו, סיימון ניהל שיחה קצרצרה גם עם אסיה והנוכחים נפרדו לשלום. אך נראה שעל אף שהמפגש היה נראה מקרי, נראה שהוא נשאר חקוק בליבה של מאיה, עד כדי כך שתיעדה אותו לפרטי פרטים וערכה לכדי סרטון אחד מרגש אותו שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה.