בגיל 32 ועם שישה ילדים, כוכבת "הישרדות" גל רובין קוטפת קמפיין ראשון להלבשה תחתונה וחושפת "אני מאוהבת". רובין, שכבר התרגלה לעמוד מול עדשות המצלמה עם בקיני קטנטן בצילומי הראליטי על האי, עלתה הבוקר על הלבשה תחתונה וסקסית כשנבחרה לשמש פרזנטורית למותג הצרפתי ETAM,שהגיע לרשת "המשביר". 

על סט הצילומים, שנערכו במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בנתניה, העניקה ראיון בלעדי ל-TMI וחשפה את האמת על התחושות שלה בעקבות שידור "הישרדות", על הסכסוך המתוקשר עם שאר השורדים ועל האהבה החדשה בחייה.

גל רובין בראיון בלעדי ל-TMI ׁ(צילום: אור גפן)

איך מרגיש לך להצטלם בהלבשה תחתונה? 
מרגיש לי מאוד מיוחד. מרגיש להגיע לעוד פסגה שאני כובשת כאמא לשישה שעולה על הלבשה תחתונה, ולא הדוגמנית המדויקת, אני זאת שיש לה סמני מתיחה ואחרי שש לידות". 
 
אנחנו רואים ברשת שאת עושה הרבה רעש בעקבות צילומי "הישרדות"
"כל הרעש הוא חיובי ומדהים, התגובות סופר מפרגנות. תמיד יהיו את אלה שאוהבים יותר ופחות. אני רואה את ההתנהלות שלי באי ואני רואה איך אני מפרגנת לכולם מי שמגיע לו מגיע לו. אני לא מרגישה מוחרמת, נכון שהיו ציקצוקים, אבל אני מרגישה שאני מביאה את עצמי מאה אחוז".

איך מצאת את עצמך בסכסוך עם השורדים?
"אני עניתי בצורה כנה ויצא שיש כאלה שאהבו יותר ואהבו פחות, ואני לא אתמקד בזה. הכל בסדר ואני ארגיע את כולם, הכל טוב. היו צקצוקים של אנשים בקאסט אבל כל אחד אם איך שהוא מרגיש ומה שהוא חווה. אני מרוצה והתוכנית מביאה את גל כמו שהיא". 

גל רובין (צילום: אור גפן)
גל רובין (צילום: אור גפן)

עם מי את כן בקשר? 
"אני בקשר עם סהר וקייסי ואלית אבל בסופו של דבר אני אמא לשישה וגם בת זוג לתמיר אז אין לי הרבה זמן". 

אפרופו תמיר תספרי לנו עליו? 
יש לי בן זוג חדש, לא כזה חדש חצי שנה, הכרנו דרך חברה משותפת. אני מאוהבת וכיף לי ממש. החיים מלאים ופחות אני מתמקדת בדברים צהובים. הילדים קיבלו אותו אי אפשר שלא למות עליו, הוא נכנס בצורה מאוד מאוזנת בחיים שלהם. הוא מדהים איתם עם הילדים שלו עם כל החמולה שנקראת גל, תמיר ותשעה ילדים ביחד. אני עם שישה והוא עם שלושה. 

חתונה בדרך?
"אני לא נגד חתונה אבל מתחתנים כשרוצים להביא ילדים, כשיהיה מה להגיד אני אגיד, אני אשמח לראות את עצמי בנישואים מתוקנים".