היחסים בין מאור אדרי ואשתו נאור פוני עלו על שרטון ובשבוע שעברעזב הזמר את בית הוריה של פוני, שם מתגוררים הזוג יחד עם בנם הפעוט. כמו כן, דיווחנו לכם בבלעדיות את הסיבה למשבר, והיא כי הזמר מאור אדרי התחיל להסתובב בחברתו של כוכב הרשת אליאל אדרי שנמצא בסטטוס של רווק ומתנהל כרווק הולל.

מאור ואליאל שעובדים יחד על שיריו של הזמר, החלו לבלות יחד בברים ומקומות בילוי עד השעות הקטנות של הלילה עם מעריצות מסביבן, מה שלא התקבל בעין יפה על ידי אשתו נאור, שמגדלת את בנם בן השנה. למרות הצהרות המקורבים כי הזוג ישלים ממש בקרוב, מסתמן החרפה ביחסים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מאור אדרי, אליאל אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאור אדרי, אליאל אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אדרי ופוני אכן מנהלים שיחות ותקשורת טלפונית, אבל ל-TMI נודע כי הזמר עוד לא חזר עדיין לביתם המשותף, ובמקום להוריד הילוך בבילויים הליליים עם אליאל אדרי לטובת פתרון המשבר עם אשתו, הוא מרחיב את צעדיו והתחיל לבלות לא רק עם אליאל אדרי, אלא עם הגרוש הטרי אייל גולן וחבריו הפנויים.

אמש בילה אדרי יחד עם אליאל אדרי וחברם המשותף אייל גולן יחד עם הפמלייה המוכרת של גולן הכוללת את כפיר אגסי. גם הזמר אייל גולן הסתובב בעברו עם כוכב הרשת אליאל אדרי, עוד כשהיה נשוי לדניאל גרינברג. לא שאנחנו רומזים משהו, אבל גרינברג בזמנו אמרה כי המשבר ביחסים נוצר בעקבות חבריו הרווקים של הזמר. נקווה שבמקרה של מאור אדרי ואשתו נאור זה ייגמר אחרת לגמרי.

מאור אדרי, אייל גולן וחברים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאור אדרי, אייל גולן וחברים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)