השורד ושדרן הרדיו דניאל ציוני החליט בצעד מפתיע אמש (מוצ"ש) לפרוש מהישרדות, למרות שמקומו במשחק היה בטוח ומי שצפוי היה להיות מודח הוא השורד גיא רוזן. ציוני בצעד מפתיע הודיע לחברי השבט כי הוא פורש מהמשחק בשיא, לאחר שהשיג את אשר רצה, וזה לחוות את תחושת השייכות.

אממה, הצופים האדוקים לא האמינו לפרישה המלכותית של ציוני והחלו הלילה להפיץ ברשתות החברתיות חרושת שמועות וקונספירציות כי ציוני פרש לאחר שהפקת "הישרדות" שילמה לו כסף בתמורה לפרישתו וזאת כדי להציל את גיא רוזן ולשמור עליו במשחק. "שומרים על גיא הכל מכור ומבויים", כתבו העוקבים. יש אף שטענו כי ציוני הוא שתול של ההפקה ופרש על מנת להשאיר את רוזן במשחק.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דניאל ציוני, גיא זוארץ, הישרדות (צילום: נוי עינב)
דניאל ציוני, גיא זוארץ, הישרדות (צילום: נוי עינב)

אלא שכעת מגיב ציוני לראשונה לסערה ולשמועות: "מה שהצופים ראו על המסך זה בדיוק מה שקרה, עד הרגע האחרון התלבטתי אם להישאר ולכתוב את השם או ללכת על פי צו ליבי. במהלך בפרקים נחשפתם לדניאל החייכן, הצבעוני, המעניין אבל בפנים חוויתי מלחמה רצינית מאוד. צר לי שזה מה שהצופים חושבים ואגדיל ואומר שליבי איתם אבל לחוויה הזאת הגעתי עבור עצמי בלבד ולא כדי לרצות אף אחד. אין לי ולו מילה רעה אחת על הפקת 'הישרדות' שהייתה באותם ימים כמו אמא ואבא בשבילי בקצה השני של העולם. את המסע שלי באי סיימתי ונתתי הזדמנות אופציה לחבריי לשבט לסיים אותו בדרך שלהם בדיוק כמו שעשיתי זאת בדרך שלי".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

דניאל ציוני (צילום: ניר פקין)
דניאל ציוני (צילום: ניר פקין)