בתחילת השבוע שעבר התרחשה תקרית מזעזעת, במסגרתה צעירה בשם אדר כהן, בת 24 מאשדוד, נפצעה קשה כשידה נתקעה בין גלגלי טרקטורון במהלך הטיול הגדול במקסיקו. היא הלכה לחפש עזרה וסיפרה שנתקלה בשוטרים - שלא עזרו לה, בסוף הם הזמינו אמבולנס אבל "גם הפרמדיקית התעלפה", וכעת הצעירה נותרה ללא יד. מי שלא נשארה אדישה לסיפור הקשה היא יוצאת "האח הגדול", דיאן שוורץ, שהחליטה לעשות מעשה. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דיאן שוורץ נרתמת לטובת אדר כהן שאיבדה את ידה בטיול הגדול (צילום: אינסטגרם)

כהן, שנפצעה בתאונה הנוראית, היא מעצבת שמלות צעירה שבסך הכל המריאה לדרום אמריקה כדי לנקות את הראש. כששוורץ שמעה על הסיפור שלה, היא החליטה ליצור קשר עם הפצועה והשתיים החליטו שהיא תעצב עבורה שמלה. לשם כך, אמש הגיעה שוורץ לבקר את כהן יחד עם מעצבת שיער ובונה ציפורניים שיגרמו לאדר להרגיש יפה גם ללא יד. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

View this post on Instagram

A post shared by | (@adar_c)

בפוסט שהעלתה כהן לאחר הביקור של דיאן היא כתבה: "למרות שהיא לא הסכימה לי לשתף את זה בא לי שכל העולם ידע!! דיאן שמעה על המקרה ומיד פנתה אליי, שאלה לשלומי, הרעיפה עליי מלא אהבה ודאגה ובשיחה שלנו שיתפתי אותה שממש קשה לי עם איך שאני נראית.. כולי מוזנחת... השיער... הגבות... הציפורניים, ישר בלי לחשוב פעמיים דיאן ארגנה לי צוות שיגיע אליי ביחד איתה". 

בהמשך הוסיפה: "התחושה הזאת של אישה שנמצאת במצב הכי קשה שלה... אישה שאיבדה את היד שלה... ומרגישה הכי רע עם עצמה ועם המראה שלה, ופתאום בא צוות ועושה לי טיפולי יופי בכדי שארגיש הכי יפה עם עצמי. אבל עזבו את זה, זה החלק הקטן! החלק הענק זאת התחושה שדיאן המלכה הפכה את העולם בשבילי, נשים שבאו שהזמן שלהן נטו לעשות מצווה ולגרום לי להרגיש טוב".