כפי שדיווחנו לכם לראשונה, לאור האינטימיות והקרבה שנרקמה על האי בין טל מורד והשורדת גל רובין שהיו בני ברית בשבט שלהם,  הדוגמנית ובת זוגו של מורד, מאיה קיי, ביקשה ממנו לנתק כל קשר עם השורדת גל רובין, וכך עשה. האומנם?

אחרי שחשפה בפומבי שיחה אישית בינה לדורין דותן ועוררה את זעם השורדים, רובין עושה זאת שוב, הפעם היא חושפת שיחה אישית בינה לטל מורד. רובין הפילה את מורד בפח, וחשפה בשידור חי בתוכנית של קובי מחט "מהדורת השבט" שהיא בקשר עם השורד, שהיה החבר הטוב ביותר שלה על האי. 

"מן הסתם אני וטל חברים מאוד טובים, לי הייתה שיחה עם טל לפני יומיים והוא אמר לי וואו איך אני גאה בך, בכל מהלך ומהלך, ואני אדבר בשמו כי הוא בחו"ל היה בינינו חשיבה מאוחדת". מאיה קיי נחשפה לקטע המדובר וזעמה על הדברים של רובין, כמו גם שאר השורדים שכעסו וטענו בפני TMI כי היא מנסה לסכסך בין בני הזוג. 

טל מורד על הקשר עם גל רובין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טל מורד על הקשר עם גל רובין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כידוע, טל מורד נמצא בימים אלה במרוקו בצילומים לקמפיין החדש של רנואר אותו קטף לצד הכוכבים הגדולים עומר נודלמן, יעל שלביה, רן דנקר, ברק שמיר ואחרים. היישר מהצילומים במרוקו היה חשוב למורד להבהיר לעוקבים כי זאת לא מאיה קיי שאסרה עליו לדבר עם גל רובין, אלא זאת החלטה שהוא קיבל לבד ברגע שחזר ארצה  מהצילומים של הריאליטי: "אני מבין שבשעה האחרונה מצב הקשר ביני לגל רובין נהיה מעניין. אין לזה שום קשר למאיה בשום צורה. החלטתי שזה הדבר הכי נכון בשבילי. בחיים האמיתיים כולנו בני אדם שונים, מצאתי את עצמי לא יכול להיות בקשר.  זאת החלטה שלי".

ממאיה קיי טרם נמסרה תגובה בעת פרסום הידיעה.