אחרי כארבע שנים יחד וילד משותף שיתפה לפני שבועיים השחקנית טל טלמון ברשתות החברתיות שהיא ובן זוגה לירן שטראובר מתחתנים. הבוקר (שני) הם התייצבו באירוע השקה של "פאנטה ריי", לביגוד ספורט וחשפו כי החתונה תתרחש כבר בשישי הבא. בראיון ל-TMI טלמון ושטראובר חשפו את כל הפרטים החשובים על האירוע, וגם חשפו האם אימו של שטראובר, איתה הוא חווה משבר, תוזמן לאירוע המרגש.

לירן שטראובר וטל טלמון על החתונה המתקרבת (ראיון: ענת בר לב, צילום: רפי דלויה)
חלפו כך כך הרבה שנים מאז האירוסים לפני שלוש שנים. למה לקח לכם כל כך הרבה זמן? 
"כי אנחנו עצלנים, אין לנו כוח. גם עכשיו אין לנו כוח, אנחנו עייפים".

ספרו על האירוע. 
"אירוע קטן, אינטימי של 80 איש ב"סורה מרה", של אנשים שאנחנו אוהבים ומשפחה. עושים מסיבה - אוכל ומוזיקה. החתונה תיערך כבר ביום שישי הבא".

לירן, אמא שלך תהיה מוזמנת לחתונה?
"לא".

טל טלמון, לירן שטראובר (צילום: רפי דלויה)
טל טלמון, לירן שטראובר (צילום: רפי דלויה)


דיברת הרבה על ההיריון, שחיכית לו מאוד, מה קורה הלאה? 
טל: "צריך ליהנות מכל רגע איתו. צריך לגדל את זה גם. אני רוצה ליהנות מכל רגע איתו, שיהיה לי את כל תשומת הלב איתו. לא ממהרים להביא עוד אחד".
לירן: "אנחנו אנשים שחיים את הרגע, אנחנו יכולים להחליט ככה ברגע אחד ולשנות ברגע השני, בדיוק כמו שהחלטנו עם החתונה".

מה למדתם אחד על השנייה מהרגע שאולי נולד?
טל: "לירן זה האבא הכי מדהים ומכיל ובן זוג הכי טוב שיכולתי לקבל. החברות שלנו יותר חזקה ממה שחשבתי, כי ילד יכול להכניס המון לחץ, אבל משהו בשיתוף פעולה בינינו פשוט עובד".
לירן: "מהיום הראשון שהכרתי אותה היא לא השתנתה עד היום, פרט לעובדה שרמת העשייה שלה והנכונות שלה להעניק לאולי ולתת לו. כל צוהריים אני רואה צבעי גואש מפוזרים בבית, ואני אומר 'אלוהים תיתן לי לחזור הביתה ושאני לא אראה כלום'. טל מעלימה ראיות וכל יום היא חושבת איך לעשות לו מעניין. וזה כיף לי לראות אותה אמא בפעם הראשונה". 

אולי שטראובר, טל טלמון, לירן שטראובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אולי שטראובר, טל טלמון, לירן שטראובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)