יוצאת הראליטי ואושיית הרשת אדל בספלוב נבחרה לפני שבוע לשמש כפרזנטורית למותג העגלות לתינוקות Cybex, אליו הצטלמה במגפי עור עד הברך וחשפה רגליים חטובות. אלא שהאימהות הטריות לא אהבו את הבחירה בבספלוב, שבעיניהן לא מייצגת אימהות ממוצעת, ויצאו בתגובות פוגעניות שהיא לא אמא כמוהן כי לטענתם היא חיה חיי מותרות.

"אדל אמא לשניים, יש לה תינוק בן שבעה חודשים וכל קשר בינה לביני מקרי לחלוטין", כתבה אחת האימהות בקבוצת האימהות האורבניות של תל אביב בפייסבוק והבהירה: "לאדל יש אחות לילה, בין  22:00-06:00 היא לא קמה לילדים שלה. לאדל יש יועצת שינה מגיל אפס. היא טוענת שהילדים שלה לא קמים בלילה, והבת שלה לא נכנסת למיטה שלהם רק בשישי לשנצ", כמו כן פנתה לחברת העגלות בפנייה ישירה ואמרה "שיבחרו להם פרזנטורית שחיה את חייה כמונו". 

ובספלוב - מה חשבתם? נותרה בשתיקה רועמת? ברור שלא. כיאה לכוכבת והפה הגדול שלה, היא לא נותרה חייבת והשיבה: "כמה קנאה, אחות לילה הייתה לי רק בחודש הראשון, וכן זה הציל אותי מבריאות נפשית. וכן הילדים שלי לא קמים בלילה חמסה. ואם יש לך בעיה איתי את יכולה לפנות אליי ולא ללכלך עליי ברשתות. אני עובדת 24/7 סביב השעון ומאחלת לך להיות אמא כמוני". 

אדל בספלוב מותקפת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב מותקפת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)