באופן גלוי ולא מתנצל, יוצא הראליטי אוהד בוזגלו ניהל מספר מערכות יחסים מתוקשרות לאחרונה, כאשר חלקן הן משולשות ואפילו מרובעות. כפי שפרסמנו כאן לראשונה, לאחרונה הכריז בוזגלו על פרידה כואבת מזוגתו האחרונה מריה נקרסוב, וכחלק מתהליך ההתגברות שלו על הנתק, הוא החליט לטוס לבד לחופשה באיסטנבול שבטורקיה. אלא שהוא ממש, אבל ממש לא היה לבד. 

עוד כשהיה בישראל חשף בוזגלו כי הוא מתכוון לפגוש מעבר לים שתי בלונדיניות צעירות, כריסטינה וטניה, שטסו כל הדרך מרוסיה, רק עבורו. ועל אף שכבר הכריז לא פעם שהוא גאה באורח החיים שבחר לעצמו, נראה שהגולשים ממש לא אהבו את "הדרך המחפיצה" בה השתמש כוכב הבוזגלוס כדי לספר על חברותיו החדשות. 

אוהד בוזגלו בחופשה מעוררת מחלוקת (צילום: אינסטגרם)

אחרי שספג ים של תגובות קשות מהגולשים ברשת, הבהיר בוזגלו בעמוד האינסטגרם שלו: "מוזר לטוס לבד... הרבה שנים שלא יצא לי להיות לבד או לטוס לבד והנה החיים מפתיעים. אני יודע שיש המון שואו וטירוף חיובי בחיים שלי ובאמת שהמציאות שלי נראית לפעמים כמו סרט הוליוודי. אני מתגעגע למריה, אני אוהב אותה והיא חסרה לי מאוד! זה לא קל להתמודד עם לב שבורבכל גיל ובכל קנה מידה".

בהמשך הבהיר: "לגבי הנשים שהולכות להיפגש איתי באינסטנבול זה לא מובן מאליו!!! החיים מלאים בהפתעות וזה מטורף. שתי נשים שבאות בשבילי ממדינה אחת למדינה אחרת כדי לפגוש ולהיות איתי. בלי לבקש כלום וללא אינטרס מובהק מלבד חופשה משותפת. אז בגדול אני נהנה ומקבל באהבה הכל, גם רגשות מעורבים וגם קושי ומנתב הכל לחיוב ולהינות מהחיים". 

אוהד בוזגלו בחופשה שנויה במחלוקת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אוהד בוזגלו בחופשה שנויה במחלוקת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)