ירדן אדרי כוכבת "האח הגדול" וריאליטי השידוכים החדש בכיכובה "רעבים לאהבה", עברה שנה מטלטלת במהלכה עברה הפלה, ניתוח להקטנת חזה ורזתה 15 ק"ג וכעת היא מדברת על הכל. הבוקר (שלישי) התייצבה אדרי בהשקת קפסולת גלאם החדשה בטיפולי פנים של חברת פולוג'ן ודיברה בפתיחות על השנה הקשה בחייה ."פיזית אני פחות נפשית אני הרבה יותר טוב מתאוששת מתהליכים שקרו לי השנה".

איך התגובות ל"רעבים לאהבה"?
"התוכנית הזאת היא הדבר הכי טוב שקרה לי אחרי האח הגדול , קיבל הד מטורף, זה נהיה בכל מקום , חיי האהבה שלי הם בחוץ כולם יודעים מה השריטות שלי, מה אני לא אוהבת , תהליך שעברתי עם כולם וזה בעיקר טיפול שהוא פסיכולוגי ביני לאמא שלי".

ירדן אדרי על ההפלה שעברה וטיפולי הפוריות (צילום: ניר פקין)
מה למדת על עצמך?
"למדתי על עצמי שאני הרבה יותר מורכבת ממה שחשבתי אבל אני ילדה חכמה שיודעת מה אני רוצה . אני מתפדחת לצפות בזה בשום פרק של האח הגדול לא צפיתי עד היום, ב"רעבים לאהבה" הסכמתי לראות שני פרקים זהו, אני צריכה רגע לעכל".

את וגור חיפשתם אהבה, למה לא החלטתם להשתדך ביניכם?
"אמאלה איזה קשר אתה רואה ביני לבין גור ארד הוא רוצח אותי אחרי שלוש דקות , אנחנו לא נסתדר, לא מעוניינת לבשל שמונה ותשע ביצים כל בוקר פסטה וטופו זה לא הקטע שלי, אני מרוקאית אני בקטע של שמן וסירים, זה לא יתאים לו".

מה הסטטוס הזוגי?
"אני לא במשהו שאפשר להגדיר זוגיות , אם היה משהו כזה הייתם כבר יודעים, נראה לי שהבא בתור שלי זה יהיה בחול ולא כאן".

ירדן אדרי ואמה (צילום: ניר פקין)
ירדן אדרי ואמה (צילום: ניר פקין)


עברת ניתוח חזה?
"עברתי ניתוח להקטנה והרמה ביחד עם מיצוב החזה. זה חלום ישן שלי כבר עשר שנים שאני רוצה לעשות אבל לא היה לי זמן ובגלל כל מיני דברים שעברתי השנה אמרתי זהו אני עושה סטופ מהעולם ואני על זה. זה שינוי מטורף, קשה לקום בבוקר עם הלחץ שיש. אבל אני מרגישה ממש טוב עכשיו".

גם עברת הפלה, את יכולה לשתף?
"עברתי חוויה שהיא לא נעימה ויושבת על כל מיני מקומות וקשה לי לדבר על זה עד עכשיו אבל אנחנו אחרי ולפעמים אנחנו רוצים שיקרה משהו אחד וקורה משהו אחר אבל הכל לטובה. ועוד קצת זה יבוא". 

ירדן אדרי (צילום: ניר פקין)
ירדן אדרי (צילום: ניר פקין)