ליקי רוזנברג, מאמנת הסלבס הידועה, פרצה בבכי ברשתות החברתיות ושיתפה כי אחת העוקבות עברה גבולות לפני חודש, כשאיבחנה את בנה מורי על הרצף האוטיסטי. בדמעות וכאב שיתפה את הסרטון על הגבולות שנחצו ואמרה: ״אני רוצה לשתף אתכם בחוויה לא נעימה שהתלבטתי אם לספר אותה. קיבלתי סרטון מהגננות של מורי הולך בפעם הראשונה וזה התפוצץ בי שוב, אז החלטתי לשתף כדי שנבין איפה לשים את הגבול ולא להרגיש בנוח להגיד את כל מה שאנחנו חושבים, במיוחד פה באינסטגרם".

"לפני חודש אני מקבלת הודעה מעוקבת חמודה שלא התכוונה לעשות משהו רע והיא רשמה לי 'היי ליקי, אני אוהבת אותך, אבל אני אמא לילד אוטיסט ולפי מה שאני רואה בסטורי שלך, הבן שלך הוא על הרצף האוטיסיטי, ואני פה בשבילך לכל מה שאת צריכה'. אני באותה שנייה קיבלתי פצצה. אבל גם אם מישהו חושב כזה דבר, לא עושים את זה. לא שולחים הודעה למישהו שאתה עוקב אחריו עם כזאת אבחנה גדולה. את לא רופאה ולא אחות בטיפת חלב, את עוקבת באינסטגרם שלי".

שלומית מלכה, שביט ויזל, ליקי רוזנברג, לירן כוהנר, דר זוזובסקי (צילום: באדיבות קלאב מד)
שלומית מלכה, שביט ויזל, ליקי רוזנברג, לירן כוהנר, דר זוזובסקי (צילום: באדיבות קלאב מד)


"באותו רגע עשיתי צילום מסך ושלחתי לחברות הקרובות שלי, ושאלתי מה אני עושה וכולן הרגיעו ואמרו שהכל בסדר ואמא של שביט(ויזל) היא אחות בטיפול חלב וזה לא ולא אבל זה לא משנה. מאותו רגע זה הולך איתי. קמתי בוקר למחרת והתייחסתי לבן שלי בחמלה ואהבת יתר, וזה היה נורא קשה וכל תנועה שהוא עשה אמרתי זה זה, זאת התנועה של ילדים על הרצף. אני בטוחה שכל הורה לילד אוטיסטי לא שלחו לו את זה בהודעה אלא קראו לו ונתנו לו את הכלים. פשוט לא עושים את זה ועד היום אני הולכת עם זה. בואו נדע לשים את הגבולות. אם משהו יהיה עם הבן שלי אני אדע להתמודד איתו בצורה הטובה ביותר הוא הבן שלי החיים שלי. וזהו רציתי לפרוק את זה מהלב שלי״.