אחרי שנודע כי שני פרידן נמצאת בזוגיות פורחת עם המיליארדר הנחשק מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט, מתברר כי פרודתו של נכט, עו״ד ענבר אפק, מתמודדת עם תביעה של מאות אלפי שקלים שהוגשה לבית המשפט השלום בת"א, בטענה כי שכרה חברת מיתוג, אך לא שילמה. בתביעה שהגישה חברת “אהוי קריאייטיב ויזמות בע"מ", שבבעלות גלעד ורשבסקי ועמרי ירושלמי, נטען כי אפק ושותפיה חתמו על הסכמים למתן שירותי תוכן ופיתוח לאתר האינטרנט של המשרד בסך כולל של למעלה ממיליון שקל, אולם לא העבירו את התשלומים מכוח ההסכמים.

על פי כתב התביעה, במהלך ההתקשרות התנהגה עו"ד אפק “בצורה מחפירה שאינה הולמת ומכבדת בלשון המעטה. צעקה על נציגי התובעת תוך הטלת רפש והאשמות", בהמשך נכתב כי ״נראה כי צעקות וצווחות על נציגי התובעת היו דרכה להתחמק מדרישות נציגי התובעת, אשר נותרו המומים מול ההשתלחות חסרת הרסן שחוו באותה פגישה".

ענבר ומריוס נכט (צילום: תומר צור)
ענבר ומריוס נכט (צילום: תומר צור)


בתביעה שהוגשה באמצעות משרד “חדד רוט שנהר ושות׳", מבקשת “אהוי" לחייב את עורכי הדין לשלם פיצויים בסך 300 אלף שקל מכוח ההסכמים וכפיצוי על הפרת קניינה הרוחני. עו"ד סער גרשוני, בא כוח התובעת: "התביעה הוגשה לבית המשפט, ואנו סומכים על בית המשפט שיערוך בירור מעמיק וצודק של טענות הצדדים. אנו נמנעים מלנהל משפט מעל דפי העיתון״.


עו״ד לורי גייזלר, מטעמה של ענבר אפק, מסרה בתגובה: "מפליא כמה זמן מר נכט משקיע ברדיפת פרסום שלטעמנו הינו פרסום שלילי עבורו ועבורו בלבד. וזאת במקום להתרכז בעיקר והוא לעמוד בהתחייבויותיו החוזיות, דבר אשר מתברר כדפוס התנהגות שחוזר על עצמו בפני צדדי ג׳ ככלל ובפני מרשתי בפרט".

עו״ד יהודית מייזלס, מטעמו של מריוס נכט, מסרה בתגובה: ״לא חייבים להתייחס לכל טענה הזויה. רק בריאות״.

מריוס נכט (צילום: אביב חופי ולנס הפקות)
מריוס נכט (צילום: אביב חופי ולנס הפקות)