הידעתם שלשחקנית חנה אזולאי–הספרי יש כפילה מג׳קרטה, אינדונזיה, שקוראת לעצמה "חנה אזולאי–הספרי"? אזולאי–הספרי כתבה בטוויטר השבוע: "מאוד משעשע, אבל זה כבר כמה שנים ככה. היא כנראה גם כתבת מקומית שם ולפעמים ראיתי כתבות שלה שבסופן היא חתמה עם השם 'חנה אזולאי–הספרי'. חשבתי שזו בדיחה. היום היא ביקשה ממני חברות באינסטגרם ושוב חשבתי שזו בדיחה. אבל בפוסט האחרון שלה גיליתי שהיא התחתנה והבנתי שיש בן אדם אמיתי מאחורי זה. אישרתי את החברות והסתקרנתי מאוד. מה הסיכויים שאחת מקצה העולם תיקרא כמו השם עם הצירוף הנדיר שלי? מתברר שאבא שלה ראה את הסרט 'שחור' בשנת 1994 ומאוד מאוד אהב אותו והחליט לקרוא לבתו על שם השחקנית הראשית בסרט".

חץ רומנטי לפתיחה: רועי רהב, הבן של הילה ורן רהב, הבעלים של רהב תקשורת, שמחלק את הזמן בין אבו דאבי וישראל, החל לצאת עם גרציאלה, הבת של לינה ופטריק דרהי, איל התקשורת הבינלאומי והבעלים של בית המכירות הפומביות סותבי׳ס. בארץ מוכר דרהי כבעלים של הוט וערוץ 24i. גרציאלה חיה ועובדת בניו יורק. רהב ג׳וניור העלה השבוע מספר תמונות לעמוד האינסטגרם שלו וכך חשף את הזוגיות, שנשמרה בסוד כבר כמה חודשים.

רועי רהב (צילום: פרי מנדלבוים)
רועי רהב (צילום: פרי מנדלבוים)

אחרי תקופה של זוגיות מתחת לרדאר, שרית בר כהן, המלהקת הראשית של "האח הגדול", חשפה את בן הזוג עילי רונאל, רופא בכיר להרדמה וטשטוש, בנשיקה אל מול אור הזרקורים.

למי שתהה מה עשה דני קושמרו בטקס חילופי הרמטכ״לים בקריה השבוע, אז ליאורה כאן כדי לעדכן שהבן שלו היה במסדר הכבוד לרא"לים הרצי הלוי ואביב כוכבי.

שלמה גרוניך נרגע מהסערה סביבו ויוצא במופע שאותו הוא מגדיר “מופע חד־פעמי מרגש - גרוניך וחברים - מופע נדיר שאסור לכם להחמיץ! שלמה גרוניך מארח את שלומי שבת, מתי כספי, אריאל זילבר ומיכל אדלר־גרוניך! מהרו, מספר הכרטיסים מוגבל!״.