השחקן אלי גורנשטיין צריך לדעת שעם מעליות לא משחקים. בשבת האחרונה הוא היה בדרכו לנתב"ג עם אשתו ניצה. רק מה? השניים נתקעו במשך שעה במעלית בביתם בגבעתיים, עד שהגיעו כוחות ההצלה, מכבי אש ומד״א, וחילצו אותם בשלום.
גורנשטיין, הגעתם בזמן?
"בתי, רוני - שאותה, את בתה מון ואת בעלה אורי עמדנו לאסוף בדרכנו לנתב"ג - התקשרה לכוחות ההצלה ואומנם, כיבוי אש גבעתיים ומד"א הגיעו תוך ארבע דקות לביתנו וחולצנו במהירות. כל הכבוד לכוחות ההצלה של גבעתיים".

אלי גורנשטיין (צילום: יוסי צווקר)
אלי גורנשטיין (צילום: יוסי צווקר)

מי שגנבה את ההצגה, תרתי משמע, בבכורה של ההצגה "אדיפוס", הייתה השחקנית הוותיקה מרים זוהר בת ה־93. עמוס תמם, כוכב ההצגה, בירך בסיום את השחקנית קרן מור, המופיעה לצדו, וציין כי הוא אוהב אותה. זוהר מחתה מיד, ולקול תשואות הקהל אמרה: "הוא כבר לא אוהב אותי". תמם גם בירך את מנכ"לית תיאטרון הקאמרי הנכנסת, יפעת צחי־קיראל, וציין כי כבר מרגישים את מגע היד שלה. נכחו גם מנהלת אגודת הידידים, קרן ארזי, יו"ר "אקספו ת"א" אמיר תמרי, מנכ"ל עיריית ת"א מנחם לייבה, רו"ח ראובן שיף, מנכ"ל קבוצת "עמל ומעבר" דליה קורקין, ועוד.

קורקין (מימין) ויפעת צחי-קיראל (צילום: יחצ)
קורקין (מימין) ויפעת צחי-קיראל (צילום: יחצ)

ענת אזולאי־ברקן, מנכ"לית מלון "בראון בובו" בת"א, אירחה בראשון את השר אופיר אקוניס, שהגיע לצפות בצילומי התשדיר שצולם במקום עבור שבוע החלל הישראלי, שאותו מוביל משרדו. בסרטון מככבים השחקנית ריף נאמן ובובת חייזר בשם ברקוני, שמטריפה את הרשת.

הרקדנית וכוכבת הרשת איב בראונשטיין מובילה את קמפיין החיילים של אתר האופנה והספורט המוביל SHOESONLINE.